• uhu u_u


    eerst ga je zweren niet the lachen waneer je dit leest




    mijn op een na grootste ANGST IS:




    de tampon o.0


    .wie er toch lacht sla ik met een kip (A)







    wat is jou [op een na] grootste angst?


    =

    Armani schreef:
    Mijn grootste angst? Gôh.. Euh.. Alleen thuis zijn, als het donker is en er is onweer. Geloof me, dan sterf ik echt bijna.


    haha ik ken het :o


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Ik hou niet zo van beestjes..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Het grootste deel van alles wat kriebelt en kruipt, met de nadruk op spinnen. Mh.. Verder ben ik bang voor té kleine ruimtes en dat ooit iemand zomaar mijn haar afknipt. D:
    Ja, dat laatste is ooit bij mijn moeder gebeurd en dat lijkt me echt verschrikkelijk, dus vandaar, haha. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Whipple schreef:
    tamponnen zijn niet eng (krul)
    alleen de eerste keer ja, maar like; alles is de eerste keer eng. (1e schooldag, 1e rapport, 1e toets, etc...(krul)

    en ik vind beestjes (zie: wespen, bijen, etc.) wel eng ja. Ook spinnen. (krul)


    idd. ik had er ook een angst voor, voor tampons, maar ze vallen mee.
    ik ben ook bang voor beestjes, en spinnen en slangen!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik ging samen met vrienden naar de kermis, woehoee' n.n
    we gingen in een atractie. We kochten kaartjes en als je in de machine ging kwam er een jongen die de kaartjes kwam ophalen. Jaweljawel, DIE jongen is éng! Zijn gezicht vol met van die bijna uitpuilende ettervolle puisten ö (niet dat ik iets heb tegen mensen met puisten, maar dit is niet normaal'), hij had zijn rits open staan ö ( ja zo heeeel opvallend dan nog) & ten slotte had hij van die superoude bergschoenen aan! Hij helemaal op gaan in de ergste liedjes die ze draaiden. Serieus, hij was éng. En btw, hij knipoogde naar mijn vriendin. Ieech. :(
    - even kort samengevat: mijn grootste angst is enge jongens (van kermisatractisch) - n.n


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Spinnen. En de dood? denk ik?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    ik lach niet en mijn opeen na grootste angst is spinnen xD mwhahahahahahahha (okal sla ik ze gewoon dood na het hard roepen SPIN!!!!!!!!!)


    Miracle!!

    De wesp.
    Serieus, ik ren gillend weg.


    Life is hard and then we die

    Ik ben bang voor een lift. Namens de film De Lift. x NTS.:$

    En ik ben bang om te slapen nu xd:(


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Ik ben bang voor spinnen! Maar ook niet echt dat ik gillend wegren ofzo. En al die beesten die kunnen prikken zoals bijen enzo vind ik ook eng, maar dat is eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de spinnen.
    Verder heb ik er nooit over nagedacht of ik ergens echt zo bang voor ben ofzo. Hou ik lekker zo, haha.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 11:09 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Bwuah, ik ben bang van onderwater zijn


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Om een dierbare te verliezen. Als ik daaraan denk sterf ik half. Maar ik weet, dat als het zover is, ik er vrede mee heb.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Daar was ik ook bang voor, dus ik lach je niet uit (N) Mijn grootste angst is een dierbare verliezen en mijn op een na grootste angst zijn spinnen. (cat)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 11:47 ]


    You are beautiful, you are love.

    in het donker zijn waneer mijn vriendin en ik enge bloody mary filmpjes hebben gekeken aleen thuis zijn:$


    You can't not look cool with a crossbow.

    Mijn motto is; Als je niet bang bent voor de dood; hoef je nergens bang voor te zijn... Want in het ergste geval vermoord het je. XD


    Tonight is the night.. (Dexter)