• Juaaa, dat ben ik nu aan het leren via youtube. Het lukt me voor geen reet en ik ben er nu al mee gekapt, aangezien ik een soort van blaar op mijn vinger heb gekregen x). Ik vind het toch nog best moeilijk, of ligt dat aan mij? Anyways, wie kan hier gitaar spelen? (:
    Liefs.

    Ik een beetje. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    In 't begin heb je sowieso nogal veel last van je vingers x) Gewoon een kwestie van gewenning


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik(krul)
    En ik vond het eerst ook moeilijk om het te leren, zeker omdat ik ook nog nooit gitaarles heb genomen.
    Ik was zelf ook bijna gestopt, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
    Ik heb het van mijn exvriend geleerd, mischien dat je iemand kent in je omgeving die je het zou willen leren?(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Meh schreef:
    In 't begin heb je sowieso nogal veel last van je vingers x) Gewoon een kwestie van gewenning


    idd. naarmate je meer speelt zal je eeltlaagje op je vingers wat dikker worden waardoor je dus minder snel last krijgt..

    maarja ik speel een heel klein beetje gitaar ^^


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ik kan gitaar spelen.:Y) Maar niet via internet. -gayhand- Ik moet echt tabbladen hebben.:/


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Ik kan gitaar spelen.:Y) Maar niet via internet. -gayhand- Ik moet echt tabbladen hebben.:/


    tabs haal je toch juist van internet? :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    Sardonyx schreef:
    Ik(krul)
    En ik vond het eerst ook moeilijk om het te leren, zeker omdat ik ook nog nooit gitaarles heb genomen.
    Ik was zelf ook bijna gestopt, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
    Ik heb het van mijn exvriend geleerd, mischien dat je iemand kent in je omgeving die je het zou willen leren?(cat)


    Ja, ik ken wel mensen maar dan moet je weer wachten tot die tijd hebben. En mijn neef die ook goed gitaar kan spelen heeft het ook geleerd via youtube dus ik dacht 'nou laat ik dat dan maar eens proberen' :Y)

    Confused schreef:
    (...)

    Ja, ik ken wel mensen maar dan moet je weer wachten tot die tijd hebben. En mijn neef die ook goed gitaar kan spelen heeft het ook geleerd via youtube dus ik dacht 'nou laat ik dat dan maar eens proberen' :Y)


    Je kan het mischien via tabs doen..
    Dan tik je gewoon in welk lied je wilt leren, met het woord; gitaar tab, erachter.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik weet wat akkoorden maar spelen? haha nee (': Hoewel ik het wel zou willen.

    Binnenkort krijg ik gitaarles van een vriendin en als het me dan bevalt, koop ik een eigen gitaar. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Je kan het mischien via tabs doen..
    Dan tik je gewoon in welk lied je wilt leren, met het woord; gitaar tab, erachter.

    Tabs? Daar snap ik al helemaal geen reet van :Y) Iemand liet mij dat een keer zien, nou toen was ik serieus helemaal de kluts kwijt ;x

    ik niet. Maar ik wil ook wel een poging doen op youtube hoor haha, tenminste, als ik 3 nieuwe snaren heb want ik heb er nog maar twee op mijn gitaar ;p


    And all the girls in the front row scream your name.

    Confused schreef:
    (...)
    Tabs? Daar snap ik al helemaal geen reet van :Y) Iemand liet mij dat een keer zien, nou toen was ik serieus helemaal de kluts kwijt ;x


    Je kan ook anders zo'n dvd kopen waar ze het laten zien.
    Ik kreeg die gratis bij mijn gitaar, maar ik heb hem nooit afgekeken omdat die gast 30 minuten lang aan het lullen was hoe je je gitaar vast moest houden(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb het vroeger geprobeerd, maar ik ben gekapt, want mijn vingers deden pijn. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik wil ook gitaarspelen.
    dat zou ik nog heel graag wille


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."