• dat ik me minder als een jongen moet kleeden., o.O
    alleen omdat ik een pet wil., en een overhemd heb wat van de jongensafdeling vandaankomt ><
    en dat is aleen omdat die langervalt als bij de meisjeafdeling, en ze zelf altijd zeikt dat ik lange dingen meot dragen.
    nu doe ik dat dan lijk ik meteen opeen jongen ><
    en dan roep ik dat zoveel meisjes zoon pet hebben, is het. ; ja maar die zijn alemaal emo. en het maakt niet uit dat jij ook emo bent, maar iets vrouwelijker mag wel.
    en toen ging ik huilen., ;x
    en ging ik expres een pet kopen, en bandana's en die shit om haar te treiteren. en toen ging ik boos naar huis.
    -we waren op vakanite met de boot-

    Maar lijk ik egt op een jongen? ;[
    en ik kan nu wel gaan vragen wie er nog wel eens meer voor jongen utiword gemaakt door zijn eigne moeder, maar dat lijkt me ene betje onwaarschijnlijk., ;x

    Dus als ik me ZO kleed lijk ik op een jongen volgnes me moeder =D ><

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 17:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wajoo, jij bent zoooo een jongen.

    overdrijven is ook een vak..

    Nee valt echt reuze mee hoor..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Nirvana schreef:
    Pff. Lekkere moeder zeg. Ik wordt niet uitgemaakt voor jongen door mijn moeder maar draag wel eens jongenskleren gewoon omdat ze lekker zitten (': Misschien kun je bewijzen dat je ondanks die kleren te dragen er nog steeds feminine uit kunt zien.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ghehe ik werd wel eens uitgemaakt voor manwijf :'D
    En de overhemden van de jongensafdeling zijn hemels. Ik wil graag altijd een beetje grote overhemden met wijde mouwen (vanwege m'n flinke bovenarmen) en een leuke print. Moet eerlijk zeggen dat flink wat meidenoverhemden er wat truttig uitzien & above all: als je je prettiger voelt in die overhemden (like me) dan is dat je eigen keus :]
    PS: dat overhemd heb ik ook :Y).

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 20:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste