• dat ik me minder als een jongen moet kleeden., o.O
    alleen omdat ik een pet wil., en een overhemd heb wat van de jongensafdeling vandaankomt ><
    en dat is aleen omdat die langervalt als bij de meisjeafdeling, en ze zelf altijd zeikt dat ik lange dingen meot dragen.
    nu doe ik dat dan lijk ik meteen opeen jongen ><
    en dan roep ik dat zoveel meisjes zoon pet hebben, is het. ; ja maar die zijn alemaal emo. en het maakt niet uit dat jij ook emo bent, maar iets vrouwelijker mag wel.
    en toen ging ik huilen., ;x
    en ging ik expres een pet kopen, en bandana's en die shit om haar te treiteren. en toen ging ik boos naar huis.
    -we waren op vakanite met de boot-

    Maar lijk ik egt op een jongen? ;[
    en ik kan nu wel gaan vragen wie er nog wel eens meer voor jongen utiword gemaakt door zijn eigne moeder, maar dat lijkt me ene betje onwaarschijnlijk., ;x

    Dus als ik me ZO kleed lijk ik op een jongen volgnes me moeder =D ><

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 17:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ecstasy schreef:
    Ik vind je er leuk uit zien hoor, helemaaal niet als een jongen. Negeer je moeder gewoon, en trek aan wat je zelf wilt. Dat kan je moeder niet voor je bepalen toch? (:

    Agree. _O_

    Ik ging vroeger wel echt als jongen gekleed. :Y)

    Heb zelfs een jongenskapsel gehad, hahaha. Maar dat is dus al heel erg lang geleden. :')

    Ach mijn ouders zeuren ook zo vaak dat ik meer een jongen ben dan een meisje terwijl ik gewoon de wijdere dingen fijner vind zitten en me daar fijner in voel dan in al die strakke dingen, dus ik ken het wel (:


    dream, dare, fly!

    Dat valt hartstikke mee joh,, ik heb welleens meisjes gezien die zich echt kleden als jongens, en die lijken dus echt anders.... >.<


    Dream not your live, live your dream!

    Jouw moeder heeft geen gelijk. En mijn mama zegt dat ik altijd mijn decolletee en mijn kont moet showen, niet eens waar. Ze heeft àltijd commentaar, dan moet die sjaal uit, dan zijn die oorbellen te groot, dan moet daar een topje onder, oooh jezus --'
    Moeders ook. :')


    There's gonna be times, when people tell you that you can't live your dreams. This is wat I say; never say never.

    Jongens shirts zitten gewoon makkelijker omdat ze grooter zijn. (cat) Ik draag er ook vaak. c: en kom op er zijn honderde meisjes die petten dragen. :/ & trouwens je ziet er helemaal niet jongens-achtig uit. :9~

    ik vind jouw moeder raar. als jij op een jongen moet lijken zijn bijna alle meisjes jongens

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 14:35 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Jean schreef:
    Ik word nooit door wie dan ook voor jongen uitgemaakt en als jij je zo wilt kleden, dan moet je dat maar doen. Wat is er nou zo jongensachtig aan een pet?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ga eens een keer als huppelkutje verkleed. Dan kijken wat je moeders reactie is. :'D
    Maar ik vind je er echt niet als een jongen uitzien. Misschien als je er armbanden ofzo bij doet -weet ik het-, dat ze dan ophoudt met zeuren?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 14:52 ]


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Je bent wie je bent, en je bent niet jongensachtig (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik werd door een 'vriend' van mij wel voor een jongen uitgemaakt, maar ook alleen maar omdat hij mij ***hard vind slaan. 8D
    En ik vind jou echt niet als een jongen eruitzien hoor! Ik vind je echt schattig <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee, het staat je juist leuk!
    En trouwens, het is toch juist goed dat jij je anders kleedt dan anderen?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Merte schreef:
    Ik werd door een 'vriend' van mij wel voor een jongen uitgemaakt, maar ook alleen maar omdat hij mij ***hard vind slaan. 8D
    En ik vind jou echt niet als een jongen eruitzien hoor! Ik vind je echt schattig <3

    ja, dan zou ik het ook nog wel kunnen waarderen. ik liep gister ook met een vriend door de stad heen, en hij is gewoon enorm slap, en ik ben redelijk sterk. toen ging hij mijn fietsslot vastzetten maar ide is enorm verroest. en het lukt hem neit. dan probeer ik het lukt het in eenkeer. dan roept hij ook, ''volgens mij 'moet jij maar neit meer met zoveel jongens omgaan. je lijkt er wel een.'' maar hij weet dat mijn moeder enzo dat had gezecht, dus was het een grapje. want toen we gezichten bij iemand thuis gingen optillen, kreeg hij hem niet van de grond en ik wel. dan word het ook gezecht.
    gewoon voor de lol.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind het juist coel :3


    Pop ate my heart.

    Zij kan toch niet bepalen hoe je eruit ziet?
    Wat is zij dan voor een moeder...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het hip!! Ik heb zelf ook altijd een pet op met een wijdere broek eb vest dan zeggen ze ook dat ik op een jongen lijk zelfs me ouders maa ik trek me er nu niks meer van aan


    My heart is yours and so am I