• Ik weet niet hoe het is gekomen maar opeens word iedereen bij mij offline weergeven? en als iemand praat kan ik dan niet terug praten. Weten jullie alsjeblieft hoe ik dit kan oplossen?
    het ziet er nu dus zo uit

    KLIK


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Andere versie downloaden of even afmelden.


    your eyes are like stars in the night.

    RAAAR O;
    maar ik heb er geen verstand van, sorry ;x


    Me so good.

    Heb je de Beta nog van de MSN? Download even de nieuwste versie :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Naar je programma's gaan. Daar kun je kiezen voor de opties 'verwijderen' en 'live messenger restaureren' of iets in die trant, dan klik je op dat laatste er wordt hij weer geupdate en de fouten worden er dan weer uitgehaald.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Naar je programma's gaan. Daar kun je kiezen voor de opties 'verwijderen' en 'live messenger restaureren' of iets in die trant, dan klik je op dat laatste er wordt hij weer geupdate en de fouten worden er dan weer uitgehaald.

    lukt niet :l & ik heb het ook opnieuw geinstalleerd kutzooi.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik zie niet als jij online bent :(


    I love you Irem

    mss is er gewoon niemand online :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    xSnoepjex schreef:
    RAAAR O;
    maar ik heb er geen verstand van, sorry ;x


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik weet heet ;D
    er staat zo onder je eigen plaatje enzo je naam . Daaronder staan je favorieten enzo.
    Je moet op je naam klikken (bij jou dus Cookiemonster). Dan kan je kiezen uit allemaal dingen. o.a beschikbaar, afwezig enzo.