• Oke,ik heb geen idee of iemand hier überhaupt geïnteresseerd in is, maar ik probeer het gewoon.

    Aangezien ik al een tijdje geen fan meer ben en ik het eigenlijk best zonde vind om al mijn TH-spullen weg te gooien terwijl ik er misschien iemand anders mee blij kan maken, dacht ik; laat ik ze verkopen.
    Nou worden het natuurlijk geen torenhoge prijzen want het zijn voornamelijk posters.

    Hier dan een lijstje van alle spullen;

    Buttons
    -Button met TH-logo en de tekst "14 Juni 2008 Nijmegen"
    -Button met TH zelf en de naam + logo

    T-Shirt
    -Shirt met TH zelf en de naam + logo

    Posters
    -Poster met Bill en Tom erop uit de Tina (Ietwat gescheurd bij het uitscheuren van de poster uit de Tina)
    -Officiële poster (waarvan weet ik niet meer,maar volgens mij uit een postermagazine), aan de ene kant Bill, aan de andere kant Gustav (3x, ietwat gescheurd, op sommige plakbandresten)
    -Officiële poster, aan de ene kant Georg, aan de andere kant Tom
    -Poster uit de Hitkrant met heel TH (Bovenste twee hoekjes gescheurd,voor de rest bijna al nieuw)
    -Poster van onbekende oorsprong (van een vriendin uit België gekregen, misschien uit de Joepie?) met aan beide kanten heel TH (Ietwat beschadigd, plakbandrestjes en een scheurtje, voor de rest als nieuw)
    -Poster van onbekende oorsprong (ook uit België gekregen) met aan beide kanten TH (Plakbandrestjes en wat scheurtjes, verder ook als nieuw)
    -Kleine poster uit de Tina van heel TH
    -Poster uit de Tina van heel TH (Klein scheurtje en een kleine beschadiging van het steeds omhoog duwen van de poster omdat hij naar beneden zakte)
    -Poster uit de Hitkrant van heel TH (Kleine vlekjes van het opplakspul dat ik gebruikt heb, maar die zie je bijna niet)
    -Poster uit de Popcorn van heel TH (Helaas tijdens het afhalen van het plakspul een gaatje in gekomen)
    -Poster uit de Girlz! van Bill

    Foto's
    -Officiële kleurenfoto van het concert op 4 november 2007 in de Grugahalle, Essen (2x)
    -Foto van Tom tijdens een signeersessie
    -Foto van Bill
    -Foto van Bill, vroeg TH (Hij heeft toevallig ook dat jasje aan x])
    -Foto van Tom, vroeg TH
    -Foto van Gustav en Georg tijdens een signeersessie
    -Officiële photoshoot-foto van Georg
    -Officië


    TINY RICK!

    WEG DERMEE! (hoera)

    -> Slotje. Spullen verkopen op Quizlet in verboden.


    I am an idiot, I move.