• SPAIN.


    En ja, het is fijn hier. Het is echt heel warm, maar nog wel uit te houden, gelukkig.(:
    Verder is het water hier vies, zelfs als het uit de kraan komt, zit er nog chloor in.xd -denkt- Oja, ik word de hele tijd nagekeken door de Spaanse jongetjes hier. Aan de ene kant is dat grappig, aan de andere kant nogal irritant.xd
    Pfoeh, we blijven hier nog tot 9 augustus, maar gelukkig hoeven jullie niet zonder mij te doen!:Y) Fijn hè?(cat)
    Nog één ding. Spaanse mensjes spreken geen Engels. Serieus, toen we boodschappen gingen doen, dat kwam nérgens van terecht. Maar eigenlijk is dat ook onze schuld, want wij spreken geen Spaans.(nerd)
    En hoe is jullie vakantie?(krul)


    everything, in time

    Ik kan wel één woord spaans: Holla of het was Ollah en ik kan tellen in het Spaans.
    En je moet water in flessen kopen, moet ik ook op vakantie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben in italie geweest. Het was er leuk en warm. (krul)
    en nu ben ik terug, en verveel ik me iedereen is op valantie (cat)


    The way we live, is the way we die

    Marleen, jij hebt mij niet meegenomen(huil)(huil)

    Ik vertrek morgen naar de Belgische kust (jaja, ik blijf in ons kleine landje) :')


    The soul needs autumn.

    Wij zijn terug van Mallorca en daar moesten we ook water in flessen kopen om de tanden te poetsen en te drinken. Wassen mag met dat water daar en inderdaad het water stinkt naar de chloor die ze erin doen.

    Veel plezier nog op vakantie;)


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Ik zit ook in Spanje._O_


    effort never betrays you

    Haaaa marleentje _O_
    fijn dat het zo leuk is :Y)
    al mis ik jou wel ;3
    haha ;3
    maar spreek je snel weer en have fun! :3