• Nou ik ben zo zenuwachtig dat ik er niet van kan slapen en dat allemaal omdat ik morgen om 10 uur gebeld word voor de uitslag van mijn stagegesprek van vandaag!

    Het is of ik krijg de stageplek, of een vriendin/klasgenoot krijgt hem...
    En ik gun het haar ook heel erg hoor maar ik voel me een beetje genaait als zij hem krijgt aangezien ik er zelf achteraan ben gegaan en ik moest de school toen mailen en toen een paar dagen later heeft de school dat bedrijf gebeld voor nog meer stagaires... :/

    En ik weet best van mezelf dat ik het kan, maar ik ben zo noujah onzeker ofzo nu...

    Die vrouw zei dat ik een streepje voor had omdat ik het zelf heb geregeld, zelf iniatief heb genomen om het bedrijf te mailen en ik eerder was etc etc.

    En ik ben daar anderhalf uur vanochtend geweest voor stagegesprek ze heeft me hele portfolio bekeken dingen gevraagd erover, dingen gevraagd over het werk en dingen verteld over het bedrijf en hoe de stage eruit zou gaan zien. En die klasgenoot had het gesprek om 2 uur en die zag ik na een half uur alweer weg fietsen toen ik naar de stad ging. En zij heeft niet zo'n groot portfolio en heeft moeite met dingen op de computer (ze kan er niet goed mee overweg, dat zegt ze zelf en dat zeggen de leraren...)

    Maar toch twijfel ik :')
    Wat denken jullie? :/

    Edit:
    Het bedrijf belde net... Ik ben...
    AANGENOMEN!!! : D

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 10:14 ]


    dream, dare, fly!

    Dat zelf initiatief nemen kan waarschijnlijk nog wel een goede uitpak hebben. Tenminste, dat denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    How obvious can it be? Geen zorgen, darling, jij krijgt de stage plek. Natuurlijk kan je vriendin/klasgenoot het ook krijgen, al denk ik toch echt dat jij hem krijgt, maar je hoeft dus echt niet zenuwachtig te zijn hoor. Ook al krijg je het niet, No worries. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 0:15 ]


    Als ik dat zo hoor, denk ik dat je je niet zoveel zorgen over hoeft te maken :3
    Maar waar ga je stage lopen?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Inception schreef:
    Als ik dat zo hoor, denk ik dat je je niet zoveel zorgen over hoeft te maken :3
    Maar waar ga je stage lopen?


    Bij een grafisch vormgevings/ontwerp bedrijf ^^


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    Bij een grafisch vormgevings/ontwerp bedrijf ^^


    ooh dat klinkt gaaf! hahah :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Het bedrijf belde net... Ik ben...
    AANGENOMEN!!! : D


    dream, dare, fly!

    Gefeliciteerd =D


    I am an idiot, I move.

    Proficiaaaat!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gefeliciteerd :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Gefeliciteerd!! (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Gefeliciflapstaart. _O_


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Gefeliciteeeerd _O_


    The way we live, is the way we die

    Gefeliciteeeerd (:


    your eyes are like stars in the night.

    Gefeliciteeerd! (flower)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.