• De stelling van vandaag luidt:
    De mens is een onderdeel van een systeem

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als je daarmee bedoeld dat er voor je wordt bepaald wie, wat en hoe je moet zijn ben ik het er helemaal mee eens.


    everything, in time

    Si. Helemaal mee eens.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Dat kan wel. Al zie ik mezelf toch liever als een vrij, onafhankelijk individu en niet als een marionet of een legoblokje.


    Where there is a sea there are pirates...

    Onderdeel van heel veel systemen ja. Om er even twee op te noemen, het ecosysteem en het maatschappelijke systeem.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 8:58 ]


    Your make-up is terrible

    Dat klinkt eng, haha. Maar, ik ben het er mee eens.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Eens.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Over het algemeen is dat wel zo ja. Al kan een mens daar heel veel verschil in maken, wat ze vaak zelf niet doorhebben. Je bent wat je wilt zijn. Zo eenvoudig is het eigenlijk nu eenmaal.


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    Over het algemeen is dat wel zo ja. Al kan een mens daar heel veel verschil in maken, wat ze vaak zelf niet doorhebben. Je bent wat je wilt zijn. Zo eenvoudig is het eigenlijk nu eenmaal.


    To infinity and beyond •

    sowieso het ecosysteem (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    heriotza schreef:
    sowieso het ecosysteem (:


    Haha. xd Maar ik ben het wel met de stelling eens ja. Alles wordt voor ons bepaald & geregeld. MAAR. Je kan geen land controleren zonder een goedwerkend systeem.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 8:02 ]


    It's time to be happy again.

    Ja. Denk aan de Gaiahypothese. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Progeny schreef:
    Als je daarmee bedoeld dat er voor je wordt bepaald wie, wat en hoe je moet zijn ben ik het er helemaal mee eens.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eens,het systeem van het leven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jep, het ecosysteem :)


    Life is hard and then we die

    INDICA schreef:
    Over het algemeen is dat wel zo ja. Al kan een mens daar heel veel verschil in maken, wat ze vaak zelf niet doorhebben. Je bent wat je wilt zijn. Zo eenvoudig is het eigenlijk nu eenmaal.


    Dat zeg je alsof het het meest simpele is wat je kunt doen, maar besef je dat niet iedereen alles op kan geven om te bereiken wat ze willen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.