• How His Passion Faded Away ~Fernando Torres

    De pas achttienjarige Alexandra Roos woont al jaren met haar familie naast één van de nieuwe stadiums van Zuid- Afrika waar het WK van 2010 gehouden word. Zelf is ze niet bepaald een fan van het voetbal en haat het dat het stadium vlakbij haar gehouden word vanwege al het lawaai die de fans maken. Alexandra en haar familie verhuren kamers. En het is extra druk rond het WK. Vele fans van allerlei mensen komen naar hun huis toe en overnachten daar. Alexandra helpt met het schoonmaken en het koken. Omdat anders haar moeder het te druk zou hebben. Een paar dagen voor het WK gaat er weer eens iemand weg, op weg naar het stadium waar hij moet zijn. Het lijkt haar een gewone fan. Maar het blijkt de lang verloren voetballer Fernando uit Spanje te zijn. Hij is al jaren verdwenen. Alexandra weet dat niet. Maar ze komt erachter doordat hij een dagboek heeft achtergelaten in de kamer. En hij verteld zijn verhaal. Hoe hij is verbannen. Hoe hij is weggelopen om achter zijn grote liefde aan te gaan. Hoe hij daarna is vernederd en achtergelaten. En hoe hij zijn comeback wil gaan maken bij het WK 2010. Alexandra voelt zich samen met hem. Ze voelt zich zoals hij zich heeft gevoeld. En heeft de neiging hem op te zoeken en zijn comeback te zien maken.


    Fernando Torres en Cristiano Ronaldo zijn bezet.

    Ik zoek nog de volgende rollen:
    Een aantal vriendinnetjes van voetballers
    Zoon van Spaanse coach

    En voorderest mag je zelf wat bedenken!


    Rollen die al bezet zijn:
    1. Beste vriendin van Alex&owner van Villa: Italie
    2. Verloofde van Ronaldo: Portugal
    3. Dochter coach van Spanje: Captivity
    4. Owner van Navas&vriendin van Alex: VivaEspana
    5. Owner van Pershoofd: Pershoofd
    6. Docter coach van Spanje: SOUNDTRACK
    7. Vriendin van Ramos: Santo
    8. Vriendin van Forlán: Joker

    De rest doe ik later, omdat ik zo gemeen ben


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk + Foto:
    Karakter:
    Hobby's:
    Familie:
    Verliefd/Relatie:
    Extra:


    Thank you.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 17:49 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil heel graag een rol, welke informatie moet je hebben?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik wil ook graag een rol, maar wat moet je invullen als info :3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dat was ik weer eens vergeten, het staat er nu bij ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil Pershoofd. Maar ik vul het morgen of vanavond in, moet nog douchen en GTST kijken heb nog een ijsje. xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naam: Rose 'Terror' Valderez.
    Uiterlijk + Foto: Klik Rose, 19 jaar, valt erg op met haar prachtige gekrulde bruine lokken en haar prachtige ogen die een mengeling zijn van blauw en groen. Soms stijlt ze haar haar. De vorm van haar gezicht laat haar jukbeenderen goed uitkomen en met haar volle lippen vormt dat een prachtig geheel. Ze is ongeveer 1,75 m lang. Haar huid is altijd licht gebruind en ze heeft een prachtig slank figuur, waar vele jaloers op zijn. Ze laat haar prachtige benen dan ook graag zien. En maakt iedereen vaak jaloers met haar prachtige vormen.
    Karakter: Rose is een erg creatief meisje en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze is hoopvol en grappig. Maar ze is best wel agressief.
    Hobby's: Sporten, voornamelijk voetballen, surfen, skateboarden en basketballen. Maar ze houdt ook gewoon van uitgaan en vind het niet erg om thuis te zitten.
    Familie: Haar vader is baas van een drugsbende, en is niet zo dol op mensen die aan zijn dochter komen. Wie Rose voor schut probeert te zetten krijgt daar dan ook meteen spijt van. Haar moeder is een huisvrouw, en ze heeft een oudere zus Cristine, die al getrouwd is.
    Verliefd/Relatie: Verloofd met Cristiano Ronaldo <3
    Extra: Rose is toen ze dertien werd met haar zus meeverhuisd uit Amerika, New York naar Portugal, Lissabon. Haar vader is hoofd van een gevaarlijke drugsbende, wereldwijd. Haar bijnaam 'Terror' is dan ook te danken aan haar vader. Toen hij erachter kwam dat Rose een relatie had met Cristiano was hij dan ook niet bepaald blij, maar toen hij inzag dat ze echt van elkaar houden gaf hij hem zijn zege. En sindsdien worden de twee dan ook beschermd door handlangers van haar vader. Verder heeft Rose ook een Duitse herder puppy, Bradley die ze altijd met zich mee neemt.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 19:23 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Hailey Rivera
    Uiterlijk + Foto: Klik Hailey is een mooi meisje met lang stijl bruin haar. Ze heeft een gezicht in een mooie vorm en heldere blauwen ogen. Hailey heeft een slank figuur en is ongeveer 1.80 lang
    Karakter:Hailey is een vrolijk en nuchter meisje. Ze ziet altijd het positieve van het leven en kan goed functioneren in een groot gezelschap. Ze maakt snel vrienden door haar open persoonlijkheid. Hailey heeft een hartje van goud en zou nooit iemand met opzet pijn doen.Hailey is iemand die je snel kan vertrouwen en waar je je ook snel bij op je gemak. Hailey mag dan wel een open persoonlijk heid hebben maar ze vertrouwd niet iedereen zo een,twee,drie. Ze houd het liever bij haar oude vrienden en maakt het liefst geen nieuwe vrienden. Hailey is een heel creatief meisje en schilderd,tekent en ontwerpt veel. Soms voor bekende merken en ploegen. Hailey is iemand die veel praat maar ook veel luisterd, door haar creatieve kant vind ze vaak oplossingen op problemen. Sinds ze ouder is geworden en opgegroeid is ze erg leergierig en onthoud dingen best snel. Ze houd er van dingen te leren en op reis te gaan en nieuwe plekken te bezoeken. Alhoewel Hailey iemand is die heel serieus is kan ze erg snel melig zijn en van het ene op het andere moment weer serieus zijn.
    Hailey is een parttime model en houd erg veel van het werk dat ze doet. Ze is een erg sportief meisje en sport zelf ook heel veel. Ze gaat vaak zwemmen en Rennen en soms gaat ze ook voetballen.
    Hobby's: Muziek luisteren, Film kijken, Boeken lezen, Sporten, Shoppen, Voetballen, Spanje Supporten.
    Familie: Hailey heeft een niet al te grote familie. Haar vader is overleden in een auto ongeluk toen Hailey nog jong was. Hailey's moeder Elena ziet ze niet al te vaak, ze woont namelijk in Amerika. Hailey heeft een oudere broer die al getrouwd is en ook in Spanje woont. Ze heeft een jonger zusje dat bij haar moeder woont in Amerika. Oorspronkelijk kwamen ze uit Spanje maar aangezien de opa en oma in Amerika wonen en haar moeder daar goed werk kon hebben is ze daar heen verhuist. Hailey en haar broer waren wel oudgenoeg om in Spanje te blijven.
    Verliefd/Relatie: Realatie met David Villa :9~ ( en misschien beste vriendin Alexandra, kies zelf maar.)
    Extra: Hailey heeft altijd haar Ipod bij zich en heeft een huskey pup. Ze is vaak bij de voetbal wedstrijden van Spanje. Ze komt spanje altijd aanmoedegen en is best goede vrienden met de spelers uit het spaanse team.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 19:45 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Bitchy dochter Coach?

    Lijstje:
    Naam: Milano Rosana
    Karakter: ijdel, charmant, spontaan, niet snel op haar teentjes getrapt, Bitchy, eigenwijs.
    Hobby's: feesten, jongens kijken.
    Familie: Milano is de de dochter van de coach, ze ziet haar moeder bijna nooit omdat ze altijd bij haar vader is
    Verliefd/Relatie: Verliefd op Ibrahim afellay
    Extra: Milano is het prinsje van haar vader en krijgt alles voor elkaar. (wel na lang gezeur) Verder kan ze aardig zijn tegen mensen. maar alleen als ze je goed kent.

    Foto: Milano heeft blonde haren, en grasgroene ogen. ze is 1.72 lang en heeft een slank postuur

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 19:58 ]

    Allerbeste vriendin van Alexandra + Toekomstige vriendin van voetbalspeler Jesús Navas.

    Naam: Kim Maria Rodriquez
    Uiterlijk + Foto: Kim heeft een smal en mooi gezicht met een prachtige blanke huid. Haar lippen zijn vuurrood en passen mooi bij hij grijze ogen en haar lichtblonde krullende haren. Kim haar lichaam is erg soepel. Haar postuur is van slank tot mager.
    Karakter: Vurig, moedig, sportief, soms een tikkeltje brutaal, chaotisch, charmant, vriendelijk, behulpzaam, creatief, diervriendelijk, soms wat overbezorgd als het gaat om haar vrienden of familie.
    Hobby's: Dansen, koken, sporten, winkelen.
    Familie: Kim heeft een Spaanse en arme familie. Kim's vader heeft een klein Spaans restaurantje in een afgelegen dorpje dat in de zomer veel word bezocht door toeristen. Kim's moeder is huisvrouw en is vrijwilligster bij een dierenpension.
    Verliefd/Relatie: Toekomstige vriendin van Jesús Navas.
    Extra: Kim is de beste tangodanseres van de hele wereld. Kim haat dansen, behalve de tango. De tango is haar lust en haar leven en mensen zouden wel uren naar haar kunnen kijken. Kim heeft een Spaanse voorouders en dus ook een Spaanse afkomst. Kim kan super goed koken, bijna net zo goed als ze kan dansen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    @Rose; dat hadden we echt niet kunnen verwachten.

    Btw, thanks voor de rollen. Ik wacht nog even of er meer komen, en dan ga ik maar even kijken welke er goed bij passen.

    Trouwens, de proloog staat er.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    @Rose; dat hadden we echt niet kunnen verwachten.

    Btw, thanks voor de rollen. Ik wacht nog even of er meer komen, en dan ga ik maar even kijken welke er goed bij passen.

    Trouwens, de proloog staat er.

    Nee inderdaad (krul) I shocked you :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Nee inderdaad (krul) I shocked you :Y)


    Doe je altijd... -rillingen-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Maak bekend (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Maak bekend (krul)


    Ach, dan maak ik de eerste paar rollen bekend. ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben heel aardig om 2 rollen bekend te maken ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ah nee ik wilde villa D:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!