• Dance of the Butterflies.

    Cheryll is een normaal 13-jarig meisje wat op school zit. Ze heeft normale vrienden. Ze heeft wel vaak ruzie met haar ouders thuis, maar dat is normaal, toch? Ze ontdekt een gave, en alleen blauwe, gele, groene en rode vlinders volgen haar, steeds meer. En niets is wat het lijkt…


    Invullen graag (:.

    Origineel?
    Doen?
    Opmerkingen?
    Goede titel?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Origineel vind ik dit niet echt. Maar, als je dit echt als boek gaat schrijven, dan zou ik een andere titel kiezen.


    Ex astris, sciencia

    Ju.. aa.
    Ja.
    /
    De vier vlinders en de gave.

    Bronte schreef:
    Origineel vind ik dit niet echt. Maar, als je dit echt als boek gaat schrijven, dan zou ik een andere titel kiezen.


    comfort in c h a o s

    Azian schreef:
    Ju.. aa.
    Ja.
    /
    De vier vlinders en de gave.



    (:. Andere titels nog? :).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bwa, ik vind het wat te kinderachtig, ik vind het zo wat meer voor Kinderboeken (6-12)


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    xMyRules schreef:
    bwa, ik vind het wat te kinderachtig, ik vind het zo wat meer voor Kinderboeken (6-12)


    Alis volat propriis.

    xMyRules schreef:
    bwa, ik vind het wat te kinderachtig, ik vind het zo wat meer voor Kinderboeken (6-12)


    Wordt het ook, schat.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Is dat niet een beetje vroeg? No offence natuurlijk maar je bent tien. Tijd zat om een boek te schrijven. Verbeter eerst je schrijfstijl nog wat, doe dingen met vriendinnen want excuse me, zo echt origineel is het niet hoor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee. Ik vind het een beetje raar dat mensen hier zeggen dat het kinderachtig is, het ligt er gewoon aan op wat voor manier je je boek uitwerkt. Als het gewoon een verhaal voor Quizlet is zal ik de titel laten zoals hij is, maar als je het wilt uitgeven zou ik toch voor gewoon een Nederlandse titel gaan.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls