KABOEEEMMMM
-
26 juli 2010 - 22:2726 juli 2010 - 22:54
Fortune schreef:
(...)
Dus ik zou nog 3 dagen hem veel kunnen zien elke avond. En dan moet ik hem echt heel lang missen.
Ik weet het, maar je komt er echt doorheen lieve schat :')
Vorig moest ik hem een maand missen. Maar je bent echt des te blijer dat je hem dan weer kunt zien :')De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
26 juli 2010 - 22:55Genius schreef:
(...)
Had ik eerst ook hoor, ik had vette bindingsangst x'D Maar degene komt vanzelf op je pad, je bent nog jong. Je moet nog lekker genieten Pak al die jongens maar op hun bek
KUCH, groen KUCH
hahahaha,
maar ik heb geen bindingsangst nee,
het is gewoon zo dat het eerst wel interesse dan niet dan wel dan niet, you know x_x
steeds valse hoop :')26 juli 2010 - 22:55Appelmoes schreef:
(...)
Ja he o_x
Eigenlijk had ik niet moeten gaan, maar die uurtjes laat je dan ook niet meer schieten zeg maar o_x En nu weer wachten. Damn.
Klopt. Love sucks op zulke momenten, dat je gewoon niet kan wachten om diegene te zien.-
26 juli 2010 - 22:55Whipple schreef:
(...)
ik denk van niettt:3
want dan zie je hem 3 weken helemaal niet
en nu 2 met een dagje en dan een weekje :#
en HEB JE TROUWENS AL MAIL GESTUURD?
maag ik lezen
Tuurlijk :'DDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
26 juli 2010 - 22:55Appelmoes schreef:
(...)
Ik weet het, maar je komt er echt doorheen lieve schat :')
Vorig moest ik hem een maand missen. Maar je bent echt des te blijer dat je hem dan weer kunt zien :')
Passie spat ervan af-
26 juli 2010 - 22:55Genius schreef:
(...)
Jaa die break hadden we ook wel even nodig, want het gaat ZOOOOOOOOO veel beter dan toen x'D
dan heb je het ergens wel goed gedaan26 juli 2010 - 22:5526 juli 2010 - 22:56Appelmoes schreef:
Trouwens Camille, heb je een foto?
Ik ben zooo ontiegelijk benieuwd
hhaha, ik heb er wel een paar.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
26 juli 2010 - 22:56Whipple schreef:
(...)
KUCH, groen KUCH
hahahaha,
maar ik heb geen bindingsangst nee,
het is gewoon zo dat het eerst wel interesse dan niet dan wel dan niet, you know x_x
steeds valse hoop :')
Maakt niet uit of je nog groen bent, moet je het juist gaan doen x'D Tenzij je wil wachten op de juiste jongen voor je eerste zoen -zou ik niet doen-
26 juli 2010 - 22:56Genius schreef:
(...)
Hoelang heb je eigenlijk al ?
Sinds vorige week woensdag 4 maanden. Dus nu iets langer al.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
26 juli 2010 - 22:56Whipple schreef:
(...)
dan heb je het ergens wel goed gedaan
Ik ben nóg leuker geworden-
26 juli 2010 - 22:56Verveel me.
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse
26 juli 2010 - 22:56Genius schreef:
(...)
Klopt. Love sucks op zulke momenten, dat je gewoon niet kan wachten om diegene te zien.
Zoals ze zo leuk zeggen in Gossip Girl: Ik heb een jeuk en die kan alleen Jeroen krabben x'D
Hahaha.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
26 juli 2010 - 22:56Fortune schreef:
(...)
hhaha, ik heb er wel een paar.
EN TOEN IK HET VROEG REAGEERD Je NIETT
noouuuuu..
MAAAAR
laat maar zien26 juli 2010 - 22:57