• Ja echt ik ben zat van mijn zusje, ze gaat dit jaar voor het eerst naar de middelbare school en ze gedraagt zich belachelijk. Ze draagt haar haar hetzelfde als het mijne, ze steelt mijn make up, en mijn kleren. Wat moet een kind van 12 al met make-up. En waarom moet ze me toch de hele tijd nadoen. Ik ben er echt zat van.

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Leve de kindjes van het eerste middelbaar -sarcasme-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mmh.. ik heb ook een broer die dit jaar naar het eerste middelbaar gaat, en geloof me: Dat is ook geen pretje. ö Nu begint meneer hier 'stoer' te doen en geeft iedereen commentaar. En als ik dan 'Kleintje' zeg fso (Ja, ik vind 'm redelijk klein) dan begint hij weer te zeiken dat hij helemaal geen kleintje niet meer is en weet ik veel. >< Ik vind hem een irritant mormel, muaha. :'D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Verstop je make-up?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Verstop je make-up?

    Dat is zo onhandig dan als ik het nodig heb, ze moet er gewoon an afblijven.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Volgens mij ziet je zusje jou als haar grote voorbeeld ;) Ze probeer op jou te lijken om jou spullen te gebruiken. Probeer het als een compliment te zien. Laat haar haar eigen stijl ontwikkelen. Dit zal waarschijnlijk maar tijdelijk zijn hoor :P

    Mijn broertje ging dit jaar ook voor het eerst naar de middelbare school. Maar ik heb daar geen problemen mee gehad :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ben ik even blij dat ik de jongste thuis ben 8D

    Slot op je deur! ;x


    @monsterrrr.

    Achja, dat snap ik wel hoor. Maar ze leert haar eigen stijl of whatever nog wel kennen (; x


    Some people make the world special just by being in it

    Armani schreef:
    Leve de kindjes van het eerste middelbaar -sarcasme-



    Een uitzondering.. mijn zusje is wel echt heel lief ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ze kijkt gewoon tegen je op. Ze gaat voor het eerst naar de middelbare school, dat is natuurlijk heel spannend. Ze wil vast gewoon een goede indruk maken, en omdat haar grote zus al een aantal jaar (of niet meer?) op de middelbare school zit, wil ze graag jou kopieëren. Trek het je niet aan, het is alleen maar een compliment. (: En anders praat je er met haar over.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oke nu ga ik heel erg kinderachtig uit de hoek komen, maar ik ben nog steeds 12, (26~09~10 komt er verandering in ;D) en ik doe toch bijna elke dag mascara op.. Maarja. Ik denk niet dat ik lijk op je zusje (;


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mijn zusje heeft 20 lagen mascara op sinds haar 12e, echt waar :'D
    En ik weet niet echt wat je ertegen kan doen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hush schreef:
    (...)
    Dat is zo onhandig dan als ik het nodig heb, ze moet er gewoon an afblijven.


    Zeg dat haar. 'Koop je eigen make-up, tenzij je een oogontsteking wil oplopen.'

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 21:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste