KABOEEEMMMM
-
26 juli 2010 - 22:2726 juli 2010 - 22:44
Appelmoes schreef:
(...)
Echt? Hoezo? x'D
Waar merk je dat aan? x'D
Eergister zo, zaten we buiten te smoken. En toen zei hij ineens dat hij echt een cool persoon is want mensen willen altijd chillen met hem en iedereen nodigt hem uit voor feesten en blabla x'D En als ik tegen hem zeg dat ie lekker is dan geeft ie me altijd gelijk, en hij zegt vet vaak dat ie een lekker kontje heeft x'D-
26 juli 2010 - 22:45Fortune schreef:
(...)
Hahah, hoezo?
Je vertelt er altijd zo lief over :'D
Dan vind ik je echt zo'n schatjeDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
26 juli 2010 - 22:45Whipple schreef:
(...)
GEESJE BEEESTJEEEEEE
-klikt op alle opties x'D-
MIEEEEEEERTJE. MIJN VOORBEELD. EN DE OPPAS VAN JAN PETER BALKENENDEEE[ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 22:45 ]
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
26 juli 2010 - 22:45Whipple schreef:
(...)
Is dat slecht dat ik dat doe?
-even serieus antwoord please -
Neehoor tuurlijk niet (:-
26 juli 2010 - 22:4526 juli 2010 - 22:45Genius schreef:
(...)
Eergister zo, zaten we buiten te smoken. En toen zei hij ineens dat hij echt een cool persoon is want mensen willen altijd chillen met hem en iedereen nodigt hem uit voor feesten en blabla x'D En als ik tegen hem zeg dat ie lekker is dan geeft ie me altijd gelijk, en hij zegt vet vaak dat ie een lekker kontje heeft x'D
hahahahahahhaha
hoe grappig iig26 juli 2010 - 22:45Geesz schreef:
Ik heb geen zin om alles terug te lezen dus, HALLOOOO
Hoi.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
26 juli 2010 - 22:46Appelmoes schreef:
Op mij kun je best jaloers zijn. Even zonder dollen, even zonder ego. Ik heb de beste ouders, geen problemen, het gaat goed op school en ik heb een geweldig vriendje.
Oke, ego. laatmaar.
Het enige wat ik heb is een geweldig vriendje, en een geweldige moeder. Mijn vader is pure evil Oh en mijn broers zijn ook leuk x'D-
26 juli 2010 - 22:46DANKJULLIE MIJN FANS
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
26 juli 2010 - 22:46Genius schreef:
(...)
Eergister zo, zaten we buiten te smoken. En toen zei hij ineens dat hij echt een cool persoon is want mensen willen altijd chillen met hem en iedereen nodigt hem uit voor feesten en blabla x'D En als ik tegen hem zeg dat ie lekker is dan geeft ie me altijd gelijk, en hij zegt vet vaak dat ie een lekker kontje heeft x'D
Omg als jeroen zoiets zegt dan tik ik hem echt op zn vingers of lach ik hem uit x'D Meestal heeft ie dan wel gelijk, maar dat geef ik dan niet toeDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
(...)
Neehoor tuurlijk niet (:
ok, dan is het goeeed
maar maar maar,
jacjepakje,
zeg je dat dan wel tegen vrienden van echt zeg maar, ofzo of tegen niemand?
want weetje wat ik heb,
als ik het aan niemand kan vertellen,
dan..d an... word ik zeg maar echt gek vanmezelf ;x26 juli 2010 - 22:46Appelmoes schreef:
(...)
Je vertelt er altijd zo lief over :'D
Dan vind ik je echt zo'n schatje
Maar hij is ook zo lief. Ik mis hem zo.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
(...)
Het enige wat ik heb is een geweldig vriendje, en een geweldige moeder. Mijn vader is pure evil Oh en mijn broers zijn ook leuk x'D
Behalve je vader ook iets om jaloers op te zijn :'DDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
26 juli 2010 - 22:47Appelmoes schreef:
(...)
Omg als jeroen zoiets zegt dan tik ik hem echt op zn vingers of lach ik hem uit x'D Meestal heeft ie dan wel gelijk, maar dat geef ik dan niet toe
Ik geef hem altijd gelijk, vind ie leuker-
26 juli 2010 - 22:47Fortune schreef:
(...)
Maar hij is ook zo lief. Ik mis hem zo.
Voor hoe lang moet je hem missen? :oDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.