• KABOEEEMMMM

    _O_

    Genius schreef:
    My story. Op een avond toen was gingen Jacqueline en haar people naar een feesttent. Jacqueline was nogal tipsy en flirtte met iedereen. Kwam er ineens een jongen van mijn school -oud middelbare- langs en daar ging ik ook mee flirten. En toen zaten we naast elkaar op een picknicktafel en toen was ie aan het praten met een vriendin van me en toen draaide hij zich om naar mij en zei zo 'JACQUELINE ben jij nog groen?' Ik keek vet beschamend en toen ineens pakte ie me zo op mn bek x'D Had het hélemaal niet door LOL :') En toen waren we klaar zegt ie 'zo nu ben je ontgroend' dus ik zeg 'wow bouw een feestje'. Op zo'n droge toon x'D

    KLAAAAR :9~ Oh en jaar later ging ik een beetje met die kerel, maar dat heb ik verpest op terschelling x'D

    hahahahahah _O_

    Genius schreef:
    My story. Op een avond toen was gingen Jacqueline en haar people naar een feesttent. Jacqueline was nogal tipsy en flirtte met iedereen. Kwam er ineens een jongen van mijn school -oud middelbare- langs en daar ging ik ook mee flirten. En toen zaten we naast elkaar op een picknicktafel en toen was ie aan het praten met een vriendin van me en toen draaide hij zich om naar mij en zei zo 'JACQUELINE ben jij nog groen?' Ik keek vet beschamend en toen ineens pakte ie me zo op mn bek x'D Had het hélemaal niet door LOL :') En toen waren we klaar zegt ie 'zo nu ben je ontgroend' dus ik zeg 'wow bouw een feestje'. Op zo'n droge toon x'D

    KLAAAAR :9~ Oh en jaar later ging ik een beetje met die kerel, maar dat heb ik verpest op terschelling x'D

    Geniaal hahah :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ook (: Al heb je me dat al wel eens verteld op msn maar boeie (krul)

    mij niet, dus vertell :9~

    Camille vertellen, ik weet het nog niet :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Die foto vind ik de mooiste van ons samen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben nog vaak uitgelachen om mijn zin x'D


    -

    Appelmoes schreef:
    Camille vertellen, ik weet het nog niet :o

    JA HUPHUPHUP _O_

    Genius schreef:
    Ik ben nog vaak uitgelachen om mijn zin x'D

    ik snap :9~

    MENSEN tell me ook, met hoeveel mensen jullie gezoend hebben :9~ Vind ik altijd leuk om te weten x'D


    -

    Ik heb het niet bijgehouden, maar het is niet veel 3/4 ofzo :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    IK VERTEL WEL JAC

    NULLLL

    Genius schreef:
    Nu wil ik ook zo'n lieve foto van mij en jeroen :'D


    Maak er dan zo een. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Appelmoes schreef:
    Ik heb het niet bijgehouden, maar het is niet veel 3/4 ofzo :o

    Hmmm, dan hou ik wijs mijn mond :X


    -

    VERTEL DAN JAC!

    Fortune schreef:
    (...)

    Maak er dan zo een. ;D

    Dat moet ik eigenlijk echt gewoon doen :'D


    -