• Kirsten en een Septum. Ja of nee? Gewoon een kleintje die niet te veel opvalt en die je makkelijk naar binnen kunt draaien.

    xx.

    Edit: Kirsten met een te groot 'fake' septumdingesgeval

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 23:16 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Genius schreef:
    Ik zou het niet doen (:


    I need you like a heart needs a beat

    Oeh, ik heb in paint even stiekem gegoocheld. Volgens mij staat het jou wel.


    Life is hard and then we die

    Het zou jou denk ik wel staan, maar denk er maar eerst heel goed over na ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Like I said op twitter: als jij dat wil moet je dat gewoon doen. Ik denk dat een kleine je wel staat. Zolang je maar niet zo'n enorme koeienring in je neus hangt :'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    PUKKELxDING schreef:
    Oeh, ik heb in paint even stiekem gegoocheld. Volgens mij staat het jou wel.
    Hahahah serieus? hahah show me! Printscreen ofzo (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    BLIND schreef:
    Like I said op twitter: als jij dat wil moet je dat gewoon doen. Ik denk dat een kleine je wel staat. Zolang je maar niet zo'n enorme koeienring in je neus hangt :'D
    Dat is wel leuk met carnaval :D


    Life is hard and then we die

    BLIND schreef:
    Like I said op twitter: als jij dat wil moet je dat gewoon doen. Ik denk dat een kleine je wel staat. Zolang je maar niet zo'n enorme koeienring in je neus hangt :'D
    Hahah nee, dat vind ik sowieso niks. :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Hahahah serieus? hahah show me! Printscreen ofzo (nerd)
    Uh, eigenlijk heb ik serieus met een pen gewoon een boogje van je ene naar je andere neusgat getekend. En dat stond wel leuk XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Uh, eigenlijk heb ik serieus met een pen gewoon een boogje van je ene naar je andere neusgat getekend. En dat stond wel leuk XD
    O hahah, dat klinkt eigenlijk best blij :Y)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb wel een foto van een fake septum dinges, maar die is veel te groot, maar zo zou het er ongeveer dan uitzien. Klik


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zeg DOEN! :3


    -

    Extraneous schreef:
    Ik zeg DOEN! :3
    Hahah écht? Ik dacht dat je dat niks vond (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Het staat je serieus heel leuk c: Je bent er wel het type voor! Als je je er zelf lekker bij voelt, doen!


    I live for the applause, you will die for it.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Hahah écht? Ik dacht dat je dat niks vond (nerd)
    niks vinden? Ik vind het juist awesome heb een tijd geleden overwogen om er een te nemen. Marloes heeft er een en houd hem al lang verborgen voor haar ouders dus, maaaaar is niks voor mij. Zal jou goed staan <3


    -

    Extraneous schreef:
    (...)niks vinden? Ik vind het juist awesome heb een tijd geleden overwogen om er een te nemen. Marloes heeft er een en houd hem al lang verborgen voor haar ouders dus, maaaaar is niks voor mij. Zal jou goed staan <3

    Heeft Marloes een septum O_O Dat wist ik niet haha


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg