• ...Als al je vrienden weken op vakantie zijn en je niet weet wat je moet doen!
    Weet er iemand wat ik in deze weken moet gaan doen in mijn eentje?

    Dit zijn de dingen die tegen zitten, dus dan weten jullie dat dat al niet gaat:
    -Ik ben alleen, al mijn vrienden en vriendinnen zijn op vakantie, en als ik zeg allenmaal dan bedoel ik ook allenmaal. -Ik ben ook enigskind-
    -Ik ga NIET op vakantie.
    -Het regent alleen maar.
    -Heb geen zwembad in de tuin.
    -Als ik te lang computer word door mijn ouders internet er uit gehaalt. -Kindermishandeling!-
    -Ben bijna blut.
    -Ik vind het moeilijk om alleen te zijn.
    -Kermis is afgelopen.
    -Hond kat en dat soort dieren heb ik niet, wel een konijn dat mijn adidasbal loopt te verneuken -Letterlijk O.o-
    -Ik lig op sterven want als ik niet gauw iets weet om te doen verveel ik me echt dood!

    Weet iemand wat ik deze vakantie kan doen?

    xx

    PS zorry voor al da gezeur...

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 12:31 ]

    Spelletjes op de PC :) Films downloaden en veeeel films kijken, Quizlet Radio luisteren :X


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Pak een leuk boek ga buiten zitten en doe je mp3 of iets dergelijks in je oren.
    De zon hoeft niet perse te schijnen om te verkleuren. (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Rickjuh schreef:
    Spelletjes op de PC :) Films downloaden en veeeel films kijken, Quizlet Radio luisteren :X

    Qradio is tog alleen op vrijdag??? -Ik dacht zaterdag nog: Shit Q radio vergeten, want toen zat ik op de Tilburgse kermis :X-

    Films kijken, lezen, verhalen schrijven, alvast schoolspullen kopen (?)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 12:34 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Crossroads schreef:
    Pak een leuk boek ga buiten zitten en doe je mp3 of iets dergelijks in je oren.
    De zon hoeft niet perse te schijnen om te verkleuren. (;

    Lezen goed idee, maar mijn boek gaat dan kapot als ik buiten ga zitten, het regent, en niet zo'n beetje ook xD Dus dat word binnen lezen xD

    Ikke ga lijstje maken van wat er is opgenoemt!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Qradio is tog alleen op vrijdag??? -Ik dacht zaterdag nog: Shit Q radio vergeten, want toen zat ik op de Tilburgse kermis :X-
    Quizlet radio is nu bezig hoor :'DD


    Only losers can act the way you do

    Ik heb hetzelfde probleem. Al mijn vrienden wonen ver weg of zijn op vakantie en ik verveel me dood. Gelukkig mag ik wel zoveel op internet als ik wil, wij hebben onbeperkt internet. En voor de rest slaap ik veel en hang ik heel veel voor de televisie. Eerlijk is eerlijk: ik ben blij als ik weer naar school kan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Starwarsdude schreef:
    (...)Quizlet radio is nu bezig hoor :'DD

    kAN IEMAND EVEN EEN LINK STUREN???

    Geesz schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem. Al mijn vrienden wonen ver weg of zijn op vakantie en ik verveel me dood. Gelukkig mag ik wel zoveel op internet als ik wil, wij hebben onbeperkt internet. En voor de rest slaap ik veel en hang ik heel veel voor de televisie. Eerlijk is eerlijk: ik ben blij als ik weer naar school kan.

    Me too

    http://www.xs4all.nl/~groskam/Player.html

    Dit is direct naar de radio, of zie mijn topic even voor verdere uitleg :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb een idee! Vanavond horrorfilm marathon! Wie weet er goeie enge films waar ik de hele nacht niet van kan slapen???

    Boeken lezen, dat doe ik ook namelijk :3


    There are several things that I have been doing wrong.