• Kirsten en een Septum. Ja of nee? Gewoon een kleintje die niet te veel opvalt en die je makkelijk naar binnen kunt draaien.

    xx.

    Edit: Kirsten met een te groot 'fake' septumdingesgeval

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 23:16 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ikzelf vind dat niet zo mooieen Septum


    Keep on smiling

    Denk het niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Eigenlijk denk ik dat het je wel leuk staat, maar persoonlijk vind ik de septums zelf niet mooi.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hihi, eerlijk? Ik vind mensen met een septum altijd op een koe lijken :P Ik bedoel, een ringetje door de twee neusgaten heen xD Dat is een septum, toch?


    Life is hard and then we die

    @Joker, ja daarom twijfel ik ook. Ik denk dat het bij mij echt heel tof zal staan, maar zelf ben ik ook niet zo'n fan van septums en vooral als het totaal niet bij een persoon past. Daarom twijfel ik nog heel erg.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee, hou er niet zo van :$


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Neee.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Hihi, eerlijk? Ik vind mensen met een septum altijd op een koe lijken :P Ik bedoel, een ringetje door de twee neusgaten heen xD Dat is een septum, toch?
    Ja klopt (nerd). Ik had eerst ringetjes in mijn neusvleugel maar die moesten er uit voor het werk en daarom ging het ontsteken en groeide het steeds dicht. Deze kan ik gewoon naar binnen draaien en dan zie je hem niet meer, dat zou wel vet handig zijn (nerd)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry, kleine septums vind ik lelijk. Maar misschien staat het jou wel.
    En hé, je schrijft zomaar eens niet 'sceptum'.


    Scream for mercy!

    appelkirst schreef:
    (...)
    Ja klopt (nerd). Ik had eerst ringetjes in mijn neusvleugel maar die moesten er uit voor het werk en daarom ging het ontsteken en groeide het steeds dicht. Deze kan ik gewoon naar binnen draaien en dan zie je hem niet meer, dat zou wel vet handig zijn (nerd)(krul).
    Is dat niet een irritant gevoel doen? Lijkt mij niet fijn om iets in m'n neus te hebben onder het werk ;o


    Life is hard and then we die

    Eerlijk?
    Nee.
    Maar dat is omdat ik er niet voor ben..
    En eigenlijk moet je doen wat je zelf wilt en niet naar anderen luisteren! D: - Doe ik ook altijd haha, want niet altijd evengoed eindigd, maar sshhht.

    Persoonlijk vind ik dat soort piercings niet mooi, dus zou ik zeggen van nee. Maar het blijft je eigen beslissing :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Finished schreef:
    Eerlijk?
    Nee.
    Maar dat is omdat ik er niet voor ben..
    En eigenlijk moet je doen wat je zelf wilt en niet naar anderen luisteren! D: - Doe ik ook altijd haha, want niet altijd evengoed eindigd, maar sshhht.
    Haha ja dat heb ik ook altijd. Maar door reacties van anderen leer ik soms wat beter relativeren en kom ik net iets verder als dat ik er enkel alleen over denk (nerd). Uiteindelijk kies ik idd waarschijnlijk toch iets heel anders als wat iedereen me aanraad, haha.


    Wie du mir, so ich dir.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Is dat niet een irritant gevoel doen? Lijkt mij niet fijn om iets in m'n neus te hebben onder het werk ;o
    Naja, valt volgens mij wel mee. Maar ik ga sowieso eerst info inzamelen voor het echt ga doen, haha (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou het niet doen (:


    -