• hooii allemaal!

    Ik wil dus graag een programma terug kijken namelijk '5 extreem' weet niet of iemand dat kent maar goed.
    Het probleem is alleen dat ik alleen maar op RTLXL uitkom, en nouja ik wil er niet voor betalen ofzo.
    Dus heeft iemand enig idee of er überhaupt een site bestaat waar ik het gratis kan kijken en dan zou willen delen met mij??

    Thankyoou (flower)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    uitzendinggemist.nl?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    uitzendinggemist.nl?


    dat is alleen maar van aflevering van de NPO, en bij mij was dat programma op rtl5
    maar bedankt voor het meedenken!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Op RTLXL.nl kan je gratis terugkijken maar moet je betalen om vooruit te kijken (;


    wat was dit ookalweer

    Kan je desnoods YouTube proberen?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 20:06 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    McKagan schreef:
    Op RTLXL.nl kan je gratis terugkijken maar moet je betalen om vooruit te kijken (;


    Oh echt? Ik dacht dat je ook moest betalen om terug te kijken. Dankje ik ga het proberen!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    als ik op rtlxl kom moet ik nog steeds voor die aflevering betalen


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Uhm geen idee. Ik ken alleen sites voor het gratis kijken van Amerikaanse series. Ik denk dat je dan uiteindelijk toch uitkomt bij betaalde sites.


    Enjoy life

    Als het geen nederlandse serie is of aflevering moet je er voor betalen.

    Je kan Popcorn Time proberen of Youtube.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Als het geen nederlandse serie is of aflevering moet je er voor betalen.

    Je kan Popcorn Time proberen of Youtube.


    Ik gebruik ook cokeandpopcorn en couchtuner.
    Die eerste is overigens wat minder, aangezien er ontiegelijk veel reclames op komen. Bij couchtuner heb je daar helemaal geen last van.


    Enjoy life