• Ik heb een jongen in de klas, Alex en die begon me zondag avond ineens uit te schelden voor Kanker Nazi. Dus ik heb dat een aantal mensen laten lezen. Die vonden dat ik er mee naar mijn kernleider moest. Nou de volgende dag op school begon hij te zeggen in mijn buurt "Ze ging naar Vrielink toe voor iets wat ze zelf uitlokt!"

    Ik deed alsof ik het niet hoorde. Hij kijkt me de hele tijd aan sinds ik bij hem in de klas zit. Nu hoorde ik vandaag, via een vriendin, dat hij het helemaal niet zo bedoeld had. Ik zei tegen haar "Nou dan komt hij daar dus mooi te laat mee. Ik ken mensen die kanker hebben en eraan zijn overleden. Maar dat Nazi dat vind ik zeker weten niet aanslaan. Dat ik Duitsland fan ben okay, maar dan hoef je me nog niet daarvoor uit te schelden, want ik heb niks met die mensen te maken!" Die vriendin gaf me groot gelijk.

    Edit: Is dit typisch jongens? Eerst pesten en daarna zeggen dat het ze spijt? >.<


    Yongguk & Daehyun <33

    Wees blij dat hij zich nog verontschuligt.. Niet iedereen doet dat..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    typisch jongens, ze doen dat om stoer te doen
    maar diep vanbinnen zijn ze anders en hebben ze spijt van alles, maar willen dat niet aan hun vrienden laten merken.

    xxx (flower)(H)(K)


    Love is sweet BK

    Meestal zeggen ze niet dat het ze spijt en meestal vinden ze je stiekem leuk.


    All was well.

    Armani schreef:
    Wees blij dat hij zich nog verontschuligt.. Niet iedereen doet dat..


    Hij heeft dat tegen die vriendin gezegt. Niet tegen mijzelf! Ik moest het via een vriendin horen >.<


    Yongguk & Daehyun <33

    euuhhh... dat klinkt erg.. en vooral als hij er pas laat erna meekomt dat het grapje was


    You get the strawberry if you keep it a secret

    Ik heb geen idee of het 'typisch jongens' is. meisjes kunnen het ook best doen (A)
    maar als hij zich verontschuldigt heeft, zal ik nog eens met hem praten en vragen waarom hij het überhaupt tegen je heeft gezegd. (:

    succes!


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik was hem in het begin een beetje aan het plagen, maar komop, dat doen deden we altijd... Maar hij heeft eerst met iemand, dan maakt hij het uit, gaat hij mij plagen, gebeurt dit. Gaat ie ineens heel klef doen met iemand anders uit mijn klas.


    Yongguk & Daehyun <33

    hmm bij sommige jongens is dat typische ja.Mijn ex is een mooi voorbeeld.Eerst mij uitschelden voor egoïstische hoer en dan zeggen "ik hou van je "
    Maar niet alle jongens doen dat.mijn huidig lief niet.

    Dus Gabri nee het is niet typisch jongens,kijk gewoon toegoei uit ;)

    ily <33

    nja er zijn wel van die gasten ma nie alle gasten zijn zo... en dat hij het niet zo bedoelde zei hij wss omdat al het gedoe hem te veel werd


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..

    Had ik ook ooit met iemand (de meeloper) uit mijn klas.
    Begon hij ineens op facebook me uit te schelden.. en zogezegd was dat omdat ik een te grote mond had tegen een van z'n vrienden.
    Dan kom ik op school en durft hij me nog niet eens aan te kijken en doet hij daarna weer vriendelijk ???

    Het is niet echt fijn nee, en ik denk niet dat dit typisch jongens gedrag is, gewoon typisch gedrag van gemene mensen maar het is in ieder geval goed dat hij zijn excuses aanbied alhoewel hij ze wel tegen jou moet aanbieden en het niet goed is ze via via te ontvangen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 19:27 ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Hmm, volgens mij deed hij het om stoer te doen?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 10:17 ]


    The way we live, is the way we die

    Zielig van hem dat hij met 'Kanker' scheldt. Lompe poephoofd dat hij er is. Hij doet me denken aan mijn ex-crush, die heette ook Alex en die kon niets doen dan mensen afkafferen. :'o


    All this dampness is damp.

    doet my al een wonder dat ze zeggen dat het hun spyt:X heb helemaal nix tgn jongens, maar kbedoel m'n pa die zei zo gistere ofzo: "Kval nog liever dood, dan sorry te zeggen das allemaal zever " like dat vind ik persoonlijk niet kunne --'

    effe wel iets rechtzete: er zijn heeel veel jonges die wel srry zegge hoor x) Maar wat ik ni snap is: wrom zegt hij niet zelf dat sorryding? o_O wrom moet een vriendin dat tgn jou zegge?

    btw dat kanker en nazi-schelden vind ik gewoon niet kunnen
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    typisch jongens -.- zo ken ik ook iemand


    I've lost my muchness huh??