• Ik vind bijna niks goed aan mij lichaam. Ik ben te dik (ik ben 1.56 meter groot en weeg 61 kilo , mijn BMI zegt dat ik zo goed ben maar toch ben ik niet tevreden) ook heb ik te brede heupen. Ik heb ook lelijke benen en voeten. Mijn benen zijn dik evenals mijn billen. Mijn voeten nou die noem ik mislukt. Het enige waar ik echt tevreden over ben zijn mijn armen en mij gezicht. Alhoewel ik soms redelijk wat puisten heb, maar heb er middel voor.
    Weet iemand hoe ik een beter zelfbeeld krijg?
    heeft nog iemand dit probleem?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    uhhhm,er met iemand over praten?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat heeft bijna iedereen wel. In de meeste gevallen heet dat gewoon 'pubertijd'. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Been there, still having that.

    Ja, dat heb ik ook. Het enige wat ik niet serieus aan mezelf haat zijn mijn nagels, en die moeten er af voor mijn muzieklessen.
    Naja...
    Over je voeten moet je je overigens niet zo druk maken. Niemand heeft mooie voeten(voor zover ik weet), omdat voeten niet echt mooi kúnnen zijn, omdat ze raar en onlogisch in elkaar zitten, vind ik zelf. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Echo schreef:
    Ja, dat heb ik ook. Het enige wat ik niet serieus aan mezelf haat zijn mijn nagels, en die moeten er af voor mijn muzieklessen.
    Naja...
    Over je voeten moet je je overigens niet zo druk maken. Niemand heeft mooie voeten(voor zover ik weet), omdat voeten niet echt mooi kúnnen zijn, omdat ze raar en onlogisch in elkaar zitten, vind ik zelf. (:


    Ik heb er eigenlijk nog nooit bij na gedacht hoe m'n voeten in elkaar zaten xd

    ~~~

    en voorderest heb ik er ook wel last van :)


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    voor een beter zelfbeeld: alleen maar positieve dingen over jezelf bedenken.
    je heupen: die botten staan gew ver uit elkaar, daar doe je weinig aan en dat is bij iemand anders.
    en ik ben jaloers dat jou benen even dik zijn als jou kont. dat betekent dat jij een heeeele kleine kont hebt. en mijn voeten zijn ook mislukt. en remember: real girls aren't perfect, perfect girls aren't real


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Concentreer je dan gewoon op je gezicht en je armen, iedereen heeft wel punten aan zichzelf waardoor hij of zij zichzelf helemaal afgekeurd vindt. Je moet het mij niet vragen, ik kan je zo een waslijst geven van dingen die ik niet mooi vind aan mezelf.
    Maar, wat schiet je ermee op? Je wordt er alleen maar slechter van als je zo gaat denken. Kijk naar de mooie dingen aan jezelf, vergroot die uit en denk aan positieve dingen. Iedereen heeft zo wel eens zijn dipje, als je het je leven maar niet laat beheersen (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.


    everything, in time

    Nja, ik vind dat ik klein ben, maar wat doe ik eraan?
    Soms vind ik dingen wel eens niet mooi, maar het boeit me niet echt.

    Ik heb ook niet zo'n mooie voeten, boeiend (;
    Het zijn maar voeten, drie kwart van het jaar zien mensen die geeneens.


    Me so good.

    Je moet mij eens horen joh :'D
    Maandag: Eigenlijk ben ik helenmaal niet dik, ik ben blij met mijn figuur!
    Dinsdag: Ik heb het gevoel da tik niet meer in de spiegel durf te kijken.
    Woensdag: Zo dik ben ik toch niet?
    Donderdag: Ik moet çht afvallen!
    Vrijdag: Nee, joh! Geen reden om af te vallen, ik ben goed zoals ik ben!
    Zaterdag: Ik snap niet dat mensen mij nog aan durven te kijken.
    Zondag: Omfg! Nú ga ik écht lijnen! Geen avondeten voor mij!

    Acceptance schreef:
    Been there, still having that.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    MarleentjeJR schreef:
    Je moet mij eens horen joh :'D
    Maandag: Eigenlijk ben ik helenmaal niet dik, ik ben blij met mijn figuur!
    Dinsdag: Ik heb het gevoel da tik niet meer in de spiegel durf te kijken.
    Woensdag: Zo dik ben ik toch niet?
    Donderdag: Ik moet çht afvallen!
    Vrijdag: Nee, joh! Geen reden om af te vallen, ik ben goed zoals ik ben!
    Zaterdag: Ik snap niet dat mensen mij nog aan durven te kijken.
    Zondag: Omfg! Nú ga ik écht lijnen! Geen avondeten voor mij!



    Whahaha dta heb ik ook zo vaak xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Acceptance schreef:
    Been there, still having that.


    Hope goes lost but never dies.

    DerMeister schreef:
    Dat heeft bijna iedereen wel. In de meeste gevallen heet dat gewoon 'pubertijd'. :')


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kijk in de spiegel. Kam je haar. Maak je op. Doe iets leuks aan. Kijk opnieuw. Glimlach. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO