• Ik ging even naar beneden om iets te drinken te pakken. En toen ik weer naar boven liep hoorde ik Justin Bieber. Maar ik had geen muziek op staan. Blijkt dat mijn moeder hem aan het luisteren was, haha. Ik vind haar hip want, ze vind echt alle muzieksoorten leuk.

    Dat moest ik echt even vertellen. Maar zijn er meer moeders/vaders die Justin Bieber luisteren?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    haha nee geen justin bieber

    Maar mn oma en mn moeder luisteren verdomt veel rock enzo zoals 30stm placebo msi en nog meer xD


    the world is filled with people that we dont understand

    NaomyAJongen schreef:
    Gelukkig niet de mijne.


    its always the same road,it just go's on and on..

    De mijne niet xD


    De mijne niet, maar als ik hem opzet, zegt mijn moeder vaak dat ze Eenie Meenie & Overboard & Baby & Somebody to love & Never Say Never goede liedjes vindt, dus...


    How y'all doin'?

    Mijn mam is gek op Eenie Meenie, en dan probeert ze 'Eenie meenie miney mo' te zeggen en dat lukt niet. Zelfs mijn oma luistert ernaar. Het zit in de familie denk ik.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 21:13 ]


    I wanna be the reason of your smile.

    Baptiste schreef:
    Mijn ouders weten nog niet eens wie Justin Bieber is :Y)


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    NaomyAJongen schreef:
    Gelukkig niet de mijne.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Als ik naar z'n concert ga, moet ik ook een handtekening voor mijn moeder vragen.


    I wanna be the reason of your smile.

    Reassurance schreef:
    Mijn moeder heeft over Justin Bieber dezelfde mening als ik. 'TV UIT, dat hoef ik niet aan te horen!' -haar woorden-


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Reassurance schreef:
    Mijn moeder heeft over Justin Bieber dezelfde mening als ik. 'TV UIT, dat hoef ik niet aan te horen!' -haar woorden-


    .

    Gelukkig niet :3
    Mn moeder vindt hem als een kleuter klinken en vindt zn muziek raar, maar die luistert echt nooit muziek, en mn vader kent hem niet.
    mijn vader luistert opzich wel coole muziek [zie You Me At Six, Pink Floyd, Yes...]


    Destroy what destroys you.

    Wat een über-hippe moeder heb jij! :Y)


    Never say never =)

    Prophecy schreef:
    Gelukkig niet de mijne.


    Beeeeeeeesje :-)

    Neen, wel heel veel naar Akon.


    All this dampness is damp.

    Mijn moeder kent hem geen eens.
    Ze luistert naar van die muziek als La BombaXD


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.