• Hallo. (:
    ik haat het om verliefd te zijn.
    ja jellanie boonstra is een keer verliefd wat na heel lang niet meer is gebeurt.
    maar in ieder geval..
    R. is zijn naam. maar ik kan 's nachts niet meer slapen. omdat ik aan R. moet denken. en als ik met R. ga chillen durf ik hem amper aan e kijken. ook word ik snel jaloers op meisjes die iloveyou tegen hem zeggen. terwijl ik weet dat hij neit van hun houd. maar ik word er gek van !
    het enige waar ik overdag op school aan kan denken is ; R.
    en het leuke nieuws maar ook het slechte nieuws is ;R. zit nu op een andere school dan mij. in de eerste klas net zoals mij. maar hij zit in roden op school (daar woon ik.) en ik zit in leek op school. (is er vlak bij.) maar volgend jaar. na de zomer vakantie. komt R. bij ons in de klas ! en ik weet dat het super leuk is.. maar dan heb ik nog een probleem. een meisje uitmijn klas . E. vind R. ook leuk ! dus dan ben ik bang dat zei volgend jaar veel met R. om gaat. $ en ik weet dat dit weer zo'n jaloerse actie is.. maar ik kan er niks aan doen. $ weet iemand iets om er van af te komen ? $

    EDIT : hier is een foto van R.
    klik hier ;

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 21:21 ]


    Life is a beautiful struggle

    Dat jaloers zijn is gewoon het teken dat je hem echt graag ziet, als je hem dan nietmeer graag ziet zal dat weggaan! Maar wees blij dat je jaloers bent, je bent niet alleen


    Keep on smiling

    ik ben een mede haater
    de eerste jonger waar ik echt op was heeft tegen mijn vriendin gezegt dat ik er wel zijn ideale droomvrouw ben maar niet zijn type
    kijk dan ga je als meisje denken wat is er mis met mij...?
    ik ben nu niet meer op hem maar elke keer als ik hem zie is het weer *zwijmel* en dan *onee shit ik haat hem* en daarbovenop is ie nog nie knap ook maar je kan wel goed met hem praten....


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gewoon afwachten hoe het gaat volgend jaar als hij bij jullie in de klas komt? Wie weet is de liefde dan wel voorbij?

    Btw; op welke school in Leek zit jij? Ik zit er namelijk ook. x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Shokubeni schreef:
    Gewoon afwachten hoe het gaat volgend jaar als hij bij jullie in de klas komt? Wie weet is de liefde dan wel voorbij?

    Btw; op welke school in Leek zit jij? Ik zit er namelijk ook. x'D


    op de oldeborg..
    jij dan ?


    Life is a beautiful struggle

    Gaa gewoon op hem af ;oo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ga zorgen dat je hem eerder hebt dan E. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Dat je jaloers word is allemaal een goed teken en daar kan je niet zomaar vanaf komen :'D Volgend jaar gewoon veel met R omgaan zodat hij die E vergeet ^^

    Ik woon trouwens vlakbij leek en roden :'D


    -

    Genius schreef:
    Dat je jaloers word is allemaal een goed teken en daar kan je niet zomaar vanaf komen :'D Volgend jaar gewoon veel met R omgaan zodat hij die E vergeet ^^

    Ik woon trouwens vlakbij leek en roden :'D

    nog 1 die er vlakbij woont. haha. waar woon je dan ? :D


    Life is a beautiful struggle

    Babyst4r schreef:
    Dat jaloers zijn is gewoon het teken dat je hem echt graag ziet, als je hem dan nietmeer graag ziet zal dat weggaan! Maar wees blij dat je jaloers bent, je bent niet alleen

    Klinkt misschien vreemd, maar ik heb hier nog nooit van gehoord. Hoe wil je nou van je verliefdheid afkomen, en waarom? Je kan jezelf toch niet dwingen hem niet leuk te vinden. En ik snap best dat je bang bent dat E. hem eerder krijgt, maar als je echt zo verliefd bent als je nu zegt moet je een keer gewoon op hem afstappen. I know, dat kan echt heel erg eng zijn, maar gewoon een keer een praatje. Ik zou in iedergeval niet proberen het te negeren, want dan loop je er later 3x zo hard tegenaan.


    It's time to be happy again.

    perleblanche schreef:
    Klinkt misschien vreemd, maar ik heb hier nog nooit van gehoord. Hoe wil je nou van je verliefdheid afkomen, en waarom? Je kan jezelf toch niet dwingen hem niet leuk te vinden. En ik snap best dat je bang bent dat E. hem eerder krijgt, maar als je echt zo verliefd bent als je nu zegt moet je een keer gewoon op hem afstappen. I know, dat kan echt heel erg eng zijn, maar gewoon een keer een praatje. Ik zou in iedergeval niet proberen het te negeren, want dan loop je er later 3x zo hard tegenaan.

    ik praat zoveel met hem.
    ik kom hem altijd op de fiets tegen.
    en dan stopt hij altijd en dan praten we even.. maar ik vind het gewoon zo lastig.
    hoe meer ik met hem praat hoe irritanter ik het vind.. ik heb dan wel een heerlijk gevoel maar ik kom de volgende bek af op school omdat ik de hele nacht niet heb geslapen.. en schapen tellen helpt niet. dat heb ik al vaak geprobeert.


    Life is a beautiful struggle

    Argentinia schreef:
    Ga zorgen dat je hem eerder hebt dan E. (krul)


    Dat dacht ik nou ook. (krul)


    Stop existing and start living.

    Bastette schreef:
    (...)

    Dat dacht ik nou ook. (krul)

    ja maar E. is een goede vriendin van me. $ dus wil ik haar niet kwetsen.


    Life is a beautiful struggle

    Ik herken veel van wat je vertelt. Als ik verliefd ben op een jongen, ben ik ook heel snel jaloers als hij aandacht krijgt van andere meisjes. Op zulke momenten heb ik wel eens van: Val allemaal lekker dood trutten, hij is van mij! :O Haha, klink niet aardig, maar zo ben ik als ik echt heel erg verliefd op een jongen ben. ;)

    En okal is E een goede vriendin van je, je moet toch aan jezelf gaan denken. Ik heb een keer meegemaakt dat een vriendin en ik op dezelfde jongen verliefd waren. Toen was zij mij voor en was ik er echt een maand kapot van. Sinds dien denk ik in zulke sitiuaties alleen aan mijn eigen en dat zou jij ook moeten doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik herken veel van wat je vertelt. Als ik verliefd ben op een jongen, ben ik ook heel snel jaloers als hij aandacht krijgt van andere meisjes. Op zulke momenten heb ik wel eens van: Val allemaal lekker dood trutten, hij is van mij! :O Haha, klink niet aardig, maar zo ben ik als ik echt heel erg verliefd op een jongen ben. ;)

    En okal is E een goede vriendin van je, je moet toch aan jezelf gaan denken. Ik heb een keer meegemaakt dat een vriendin en ik op dezelfde jongen verliefd waren. Toen was zij mij voor en was ik er echt een maand kapot van. Sinds dien denk ik in zulke sitiuaties alleen aan mijn eigen en dat zou jij ook moeten doen.

    dit is al de tweede keer dat ik zoiets meemaak.
    altijd als ik een jongen leuk vind vind iemand anders hem ook leuk en meestal is dat een goede vriendin van me. ):
    21 december 2009 vond ik een jongen heel leuk.
    tot ongeveer eind mei.
    ik heb hem bijna een half jaar leuk gevonden maar ik ben er niks meebegonnen wannt mijn bff vond hem ook leuk.
    en ik wou niet dat onze vriendschap kapot ging om hem.
    maar toen ben ik een perongeluk met hem gegaan. (het ging egt perongeluk) en ze was harstikke boos op me. meteen heb ik er voor gezorgd dat ik hem niet meer leuk vind.

    maar bij R. is het anders. ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten ! en ik weet ook wel dat ik aan mezelf moet denken.. maar het is gewoon zo moeilijk.. $

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 21:08 ]


    Life is a beautiful struggle