• Ik ging even naar beneden om iets te drinken te pakken. En toen ik weer naar boven liep hoorde ik Justin Bieber. Maar ik had geen muziek op staan. Blijkt dat mijn moeder hem aan het luisteren was, haha. Ik vind haar hip want, ze vind echt alle muzieksoorten leuk.

    Dat moest ik echt even vertellen. Maar zijn er meer moeders/vaders die Justin Bieber luisteren?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gelukkig niet de mijne.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn pa luisterde ooit One Time. Nu weet ie niet meer wie Justin Bieber is.


    we've only said goodbye with words

    Mijn moeder heeft over Justin Bieber dezelfde mening als ik. 'TV UIT, dat hoef ik niet aan te horen!' -haar woorden-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Mijn moeder heeft over Justin Bieber dezelfde mening als ik. 'TV UIT, dat hoef ik niet aan te horen!' -haar woorden-


    Idd, mijn moeder vind hem geloof ik ook niet echt geweldig ofzo.


    If you want perfection, buy a Barbie

    mijn oude buurvrouw vind hem lauw hahaha.
    En ik zat bij vriendin wij heel de tijd 'justin bieber' toen kwam hij op tv, haar moeder zo 'neeee.' ging ze over zetten.
    Daarna gingen we tegen een vriend van mij praten, Justin. Gingen we heel de tijd zeggen 'Justin Bieber.' hij zo: 'Justin gewoon is beter.' Hijzo: 'Justin.' wij: 'Bieber.' Hij: 'Ik praat niet meer met jullie, doei.' (krul)


    Smiling but close to tears.

    De mijne is zot op Lady Gage - Alejandro xd


    Keep on smiling

    DVilla schreef:
    mijn oude buurvrouw vind hem lauw hahaha.
    En ik zat bij vriendin wij heel de tijd 'justin bieber' toen kwam hij op tv, haar moeder zo 'neeee.' ging ze over zetten.
    Daarna gingen we tegen een vriend van mij praten, Justin. Gingen we heel de tijd zeggen 'Justin Bieber.' hij zo: 'Justin gewoon is beter.' Hijzo: 'Justin.' wij: 'Bieber.' Hij: 'Ik praat niet meer met jullie, doei.' (krul)


    Hahaha, vet lauw :9~


    we've only said goodbye with words

    Ja, mijn vader. Dus, ik had mijn cd nog in de auto laten liggen. Hij ging naar de dokter, en toen hij terug kwam, zat ik buiten en hoorde ik Runaway Love spelen. Ik vroeg of hij Justin Bieber luisterde, en zei dat de cd er nog in zat, en hij hem er niet wou uithalen. Haha ;x


    People change like the seasons - J. Cole

    Mijn moeder heeft een hele enge muzieksmaak, metal enzo. Maar geen Justin, haha (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn moeder is geforceerd Justin te luisteren, omdat mijn zusje helemaal verzot is op hem. Dus ik ben ook geforceerd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Mijn houdt zich daar niet mee bezig, ze vind dat hij klinkt als een meisje toen ze hem voor het eerst hoorde maar dat is ook alles. En als ze fan is, heeft ze ruzie met mij en men broer xd


    Don't be a drag, just be a queen.


    Gelukkig niet de mijne.


    impress people by giving the best of yourself.

    Mijn ouders weten nog niet eens wie Justin Bieber is :Y)


    Only losers can act the way you do

    Babyst4r schreef:
    De mijne is zot op Lady Gage - Alejandro xd

    Lol, de mijne ook al. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn ouders luisteren geen muziek. (cat)