• Een cover voor je maken ;) voor je story ik vind het leuk om te doen kijk maar in mijn fotoboek :P wil je dat ik een voor je maak, dorp de link hieronder naar je story en ik zal er een cover voor maken ;)

    <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    -geschreven door Denmark & UnitedStates-
    Naam story: Back to the Future
    opschrift: Back to the Future; What if you are stuck in the present and you can't go back to future?
    korte samenvatting: De Italiaanse Sandra en Nadia zijn beste vriendinnen voor het leven. Ze kennen elkaar al vanaf de basisschool. Ze zijn 18 jaar als ze een ongeluk krijgen wanneer ze in het vliegtuig zitten. Ze crashen, maar ze zijn de enige die overleven. Sandra en Nadia hebben al heel wat meegemaakt, maar na het verliezen van hun hele familie. Sandra en Nadia besluiten op zichzelf te gaan wonen om toch nog wat gezelschap te hebben, maar op een dag, een gewone doodnormale dag worden ze wakker in een andere tijd. Hun kamer is anders, de kalender geeft 2012 aan. Ze weten niet waarin ze beland zijn. De volgende dag zijn ze gewoon weer terug in 2010. Wat is er gebeurd?
    wat voor foto's: Maakt niet veel uit. Laat je creativiteit waaien.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.