• Ik ging even naar beneden om iets te drinken te pakken. En toen ik weer naar boven liep hoorde ik Justin Bieber. Maar ik had geen muziek op staan. Blijkt dat mijn moeder hem aan het luisteren was, haha. Ik vind haar hip want, ze vind echt alle muzieksoorten leuk.

    Dat moest ik echt even vertellen. Maar zijn er meer moeders/vaders die Justin Bieber luisteren?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik had de radio uitgezet toen Justin Bieber op de radio was. M'n pa keek me raar aan en ik zei: "Papa, dat is Justin Bieber, die moet ik niet horen" Zegt m'n pa: "O.o ik dacht nu toch echt dat het een meisje was" (nerd)


    You’re falling into history.

    Hoeven ze bij mij niet te proberen dan knal ik meteen die computer uit :X


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dan zou ik me laten adopteren.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Prophecy schreef:
    Gelukkig niet de mijne.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    NaomyAJongen schreef:
    Gelukkig niet de mijne.

    Mijn ouders gelukkig niet, de dag dat dat gebeurd gooi ik de tv uit het raam x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, mijn moeder luistert wel naar Tokio Hotel.


    Scream for mercy!

    NaomyAJongen schreef:
    Gelukkig niet de mijne.

    Mijn ouders schreeuwen altijd dat ik die "klote muziek" uit moet zetten.
    Gelukkig voor hen luister ik ook vaak naar bandjes als 30Seconds to Mars en The Pretty Reckless, daar houden ze wel van. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Haha, die van mij hebbe niets tegen m, maar zijn ook niet echt voor m. Ik zie ze voorlopig nog niet echt ernaar luisteren

    Ik weet niet. Mijn moeder luistert vooral Franse muziek. En mijn vader luistert alleen maar radio, dus die zet niet eens cd'tjes op. Ik denk het niet dus, eigenlijk :P


    Life is hard and then we die

    Mijn pa is een muziek "bijhouder". Hij heeft alle liedjes die je maar kan verzinnen op zijn pc. Zelfs muziek uit landen die je niet eens kent.
    En ja, helaas heeft hij ook Justin Bieber. Dus als hij me zat is dan weet hij precies wat hij op moet zetten,


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mijn vader vind hem een omgebouwd wijf die het recht niet heeft die prut die hij maakt muziek te noemen 8D

    Niet mijn woorden, maar ik ben het wel met hem eens


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    haha als ik een keer een zanger tegen mij ouders zeggen dan zeggen ze WAT ??
    ze kennen alleen maar die oude muziek you know XD


    Bieberfeverrr <33333!

    De mijne niet :P
    wil je misschien naar Justin's concert in Toronto?
    De vlucht en het verblijf is dan ook gratis.
    http://koiniclub.com/ref/C-3-80069334
    Meld je aan
    Zou je die code onderaan het formulier willen laten staan.
    Dat is handig voor mij