• lees titel als = ik mag hem niet!
    Hij zat op mijn school, was ooit verliefd op mij. Het was niet wederzijds en ik had hem dat duidelijk gemaakt.
    Hij wist dat ik Tokio Hotel-fan was en toen ging hij lullen tegen vrienden van me, dat hij zich ging restylen tot een Bill look-a-like, - Terwijl ik eerder voor Tom's stijl was maar dat wist ie niet. En maar goed ook! - gewoon omdat hij dacht dat hij dan kans maakte bij me.
    Sindsdien had ik dus nooit meer de moeite gedaan nog een beetje vriendelijk te blijven.

    Wat bleek enkele weken terug, dat ik met hem samen werk in augustus - Oh help.
    Ik had hem toegevoegd op Facebook, nadat hij vroeg voor "vriend" te worden omdat het makkelijk was, dingen te vragen over het werk. Denkt die gast nu dat we beste vrienden zijn. Gaat hij bij alles van facebook reageren, komt hij chatten.
    Ik snap em echt niet. Ik heb hem jaren lang genegeerd, soms wel uitgelachen - oke, dat was mss wat stout.
    Hij is zo zielig.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 14:11 ]

    Is dat een reden om iemand te haten?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hij wilt gewoon vrienden zijn en indruk op je maken, wat is daar zielig aan? -Jij kan ook best wel vriendelijk doen hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    sterkte_O_

    ik heb ook ooit iemand gehaat maar eigenlijk pas dat niet bij mij..

    at is echt kut.
    als je met iemand samen moet werken die je niet ligt maar zulke dingen gebeuren..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Outlaw schreef:
    Is dat een reden om iemand te haten?


    Soms wel.
    Als je eenmaal iemand niet afkan. Dan heb je zo'n haat-gevoel soms.
    En hoe hij doet, hij loopt als een hondje achter me.

    Rooftops schreef:
    Hij wilt gewoon vrienden zijn en indruk op je maken, wat is daar zielig aan? -Jij kan ook best wel vriendelijk doen hoor.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 14:02 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Rooftops schreef:
    Hij wilt gewoon vrienden zijn en indruk op je maken, wat is daar zielig aan? -Jij kan ook best wel vriendelijk doen hoor.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Finished schreef:
    (...)

    Soms wel.
    Als je eenmaal iemand niet afkan. Dan heb je zo'n haat-gevoel soms.
    En hoe hij doet, hij loopt als een hondje achter me.


    Zeg hem dan recht in z'n face dat je hem haat?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Hij wilt gewoon vrienden zijn en indruk op je maken, wat is daar zielig aan? -Jij kan ook best wel vriendelijk doen hoor.


    Ik deed ooit vriendelijk, tot hij niet begreep dat het nooit wat zou worden tussen ons.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Zeg hem dan recht in z'n face dat je hem haat?


    Heb'k al gedaan, enkele jaren terug.

    Finished schreef:
    (...)

    Ik deed ooit vriendelijk, tot hij niet begreep dat het nooit wat zou worden tussen ons.


    Dan nog is dat geen reden om hem te haten, die reden heb je pas wanneer hij je serieus wat misdaan heeft.
    Jij mág hem gewoon niet. Veronderstel ik dan. Haten is een veel te groot woord hiervoor denk ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dan nog is dat geen reden om hem te haten, die reden heb je pas wanneer hij je serieus wat misdaan heeft.
    Jij mág hem gewoon niet. Veronderstel ik dan. Haten is een veel te groot woord hiervoor denk ik.


    Jha, laten we het zo stellen dan, ik mag hem helemaal niet.
    Ik wist eigenlijk niet hoe dat gevoel moest omschreven worden, omdat ik dat nog nooit zo bij iemand gevoeld heb.
    En waar ik woon wordt dat "haat" woord eigenlijk meestal als een dialect gebruikt.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 14:09 ]

    Zeg gewoon dat je hem niet wilde, wilt en zou willen. En negeer hem dan verder. Kan je hem niet blokken ofzo op Facebook? (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Outlaw schreef:
    Is dat een reden om iemand te haten?


    Je neemt de woorden uit mijn mond. (Of vingers...)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat vind ik geen reden om iemand te haten, persoonlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bodysnatcher schreef:
    Zeg gewoon dat je hem niet wilde, wilt en zou willen. En negeer hem dan verder. Kan je hem niet blokken ofzo op Facebook? (:

    Dan stuurt hij emails, met waarom?
    Of vraagt hij mijn gsm-nummer weer eens aan vrienden enz.
    Die jongen is raar.