• lees titel als = ik mag hem niet!
    Hij zat op mijn school, was ooit verliefd op mij. Het was niet wederzijds en ik had hem dat duidelijk gemaakt.
    Hij wist dat ik Tokio Hotel-fan was en toen ging hij lullen tegen vrienden van me, dat hij zich ging restylen tot een Bill look-a-like, - Terwijl ik eerder voor Tom's stijl was maar dat wist ie niet. En maar goed ook! - gewoon omdat hij dacht dat hij dan kans maakte bij me.
    Sindsdien had ik dus nooit meer de moeite gedaan nog een beetje vriendelijk te blijven.

    Wat bleek enkele weken terug, dat ik met hem samen werk in augustus - Oh help.
    Ik had hem toegevoegd op Facebook, nadat hij vroeg voor "vriend" te worden omdat het makkelijk was, dingen te vragen over het werk. Denkt die gast nu dat we beste vrienden zijn. Gaat hij bij alles van facebook reageren, komt hij chatten.
    Ik snap em echt niet. Ik heb hem jaren lang genegeerd, soms wel uitgelachen - oke, dat was mss wat stout.
    Hij is zo zielig.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 14:11 ]

    Om hem nu al te haten..
    Wat dag je van recht in zijn gezicht zeggen dat jullie geen vrienden zijn?
    Mensen moeten er niet om draaien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Finished schreef:
    (...)
    Dan stuurt hij emails, met waarom?
    Of vraagt hij mijn gsm-nummer weer eens aan vrienden enz.
    Die jongen is raar.


    Die jongen is verliefd.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Exercitus schreef:
    Om hem nu al te haten..
    Wat dag je van recht in zijn gezicht zeggen dat jullie geen vrienden zijn?
    Mensen moeten er niet om draaien.


    Jaren terug is er veel gebeurd.
    Uiteindelijk toen ik het echt beu was heb ik het hem gezegd.
    Toen verstuurde hij e-mails naar me. Tot hij uiteindelijk toch nog eens opgaf.
    Nu bleek dat we moesten samen werken, dacht ik van.. het is aangenamer voor ons twee als we normaal tegen elkaar doen. Dus ik deed vriendelijk.
    En hoe hij nu weer doet. Het voelt gewoon niet goed. Hij doet alsof we de beste vrienden zijn.
    En ik zei al: je moet nu niet teveel hiervan verwachten.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Die jongen is verliefd.


    Ja misschien.
    Maar dan weet ik niet meer hoe ik ermee moet omgaan. En ja dan krijg je zo'n raar gevoel en zie je hem liever niet en hoor je hem liever niet.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dan nog is dat geen reden om hem te haten, die reden heb je pas wanneer hij je serieus wat misdaan heeft.
    Jij mág hem gewoon niet. Veronderstel ik dan. Haten is een veel te groot woord hiervoor denk ik.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Finished schreef:
    (...)
    Dan stuurt hij emails, met waarom?
    Of vraagt hij mijn gsm-nummer weer eens aan vrienden enz.
    Die jongen is raar.

    Je kan een nummer blokkeren op je mobiel ^^
    En kan je hem niet hélemaal blokken op Facebook?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bodysnatcher schreef:
    (...)
    Je kan een nummer blokkeren op je mobiel ^^
    En kan je hem niet hélemaal blokken op Facebook?

    Dat eerste, hoe doe je dat? Dat wist ik niet eens..

    Finished schreef:
    (...)
    Dat eerste, hoe doe je dat? Dat wist ik niet eens..

    Gott. Bij intstellingen volgens mij (:
    Ligt eraan welk merk mobiel je hebt. Of anders even op internet opzoeken hoe je dat bij jouw mobieltje moet doen ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het persoonlijk ook geen reden om iemand te haten, maar het kan wel mateloos irritant zijn!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    Ik vind het persoonlijk ook geen reden om iemand te haten, maar het kan wel mateloos irritant zijn!


    Ja, gelijk heb je.
    Het is ook niet bepaald haten wat ik bedoelde - ben nog nooit goed geweest in het omschrijven van gevoelens haha.
    Maar ik doelde gewoon dat ik hem liever niet zie dan wel. Snappie? Iemand niet mogen zo.
    En ja, irritant is het inderdaad wel D:
    Ah maar een maandje en dan is het voorbij!

    Nu verlaag je je tot zijn nivo hij ''zou veranderen'' jij post dit op internet. en als je iemand moet je iemand goed dumpen en niet nu aardig doen.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Nu verlaag je je tot zijn nivo hij ''zou veranderen'' jij post dit op internet. en als je iemand moet je iemand goed dumpen en niet nu aardig doen.


    Nee, maar ik moet wel met hem samen werken.
    Dus het is ook eerder van moeten D:

    Tjah be a big girl and get over it!
    tjah je moet hea. weinig keuzen.


    Some angels have no wings.

    Wat zeiken jullie allemaal met is dat een reden om iemand te haten:8 Als zo iemand jou steeds lastig valt enzo dan praat je wel anders. En mij lijkt het ook een irritant kind zeg vooral als die op Bill wilt lijken om indruk te maken. xd


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    SergioRamos schreef:
    Wat zeiken jullie allemaal met is dat een reden om iemand te haten:8 Als zo iemand jou steeds lastig valt enzo dan praat je wel anders. En mij lijkt het ook een irritant kind zeg vooral als die op Bill wilt lijken om indruk te maken. xd


    Jhaa, ik lag echt strijk hea!
    En dan probeerde die het nog ook. Kleurde die z'n haren zwart enz.. telkens ik hem zag moest ik lachen. Toen probeerde hij vrienden te worden van mijn vrienden en, jees. Stond hij telkens aan mijn lokaal. Ik kwam gek.
    Maar volgend jaar ga ik naar een andere school D: En na augustus hoef ik hem dus nooit meer te zien! yipyay