• ... Want eerst stond dat in de Joepie, maar aangezien dat tijdschrift al genoeg leugens heeft verspreid geloofde ik het niet. En op quizlet bleef iedereen zeggen dat het niet waar is. Maar op de meeste tumblr's lees ik nu dat mensen echt "haat"-topics over haar maken, omdat ze met Alex zou zijn..
    Iemand hulp?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 14:26 ]


    Jaybee dude (:

    foutje

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 14:26 ]


    Jaybee dude (:

    Ik weet het niet. Ik weet het echt niet.
    Alex zei zelf in een interview dat hij niet samen met haar was. En tsja, Tumblr, daar kan je eigenlijk ook niet altijd op voortgaan.
    Wachten zou ik zeggen, het zal wel duidelijk worden.
    Al wil ik het ook echt weten. :'D


    I lost myself in FM airwaves

    ik kan je niet helpen :c

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 14:31 ]


    Only losers can act the way you do

    Starwarsdude schreef:
    ik kan je niet helpen :c

    Haha, punkrocker, aub. :'D


    I lost myself in FM airwaves

    Mythology schreef:
    Ik weet het niet. Ik weet het echt niet.
    Alex zei zelf in een interview dat hij niet samen met haar was. En tsja, Tumblr, daar kan je eigenlijk ook niet altijd op voortgaan.
    Wachten zou ik zeggen, het zal wel duidelijk worden.
    Al wil ik het ook echt weten. :'D


    Oke dan, dan moet ik maar het gezeur van mijn vriendin aanhoren die de joepie als een god ziet -.-
    "Het is echt waar, de joepie heeft altijd gelijk"
    ahum


    Jaybee dude (:

    Meh, maar hij past totaal niet bij haar. Zij is best wel sletterig, (sorry) en hij ook? hahahah. Nee, ik vind ze niet echt bij elkaaar passen ;x.
    Als ze samen zijn, dan wens ik ze geluk. ;x


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Meh, maar hij past totaal niet bij haar. Zij is best wel sletterig, (sorry) en hij ook? hahahah. Nee, ik vind ze niet echt bij elkaaar passen ;x.
    Als ze samen zijn, dan wens ik ze geluk. ;x


    Snoes, ik weet al dat je haar haat, heb je al duidelijk genoeg gemaakt. Naah, ze blijft een disney sterretje..


    Jaybee dude (:

    Babachka schreef:
    (...)

    Oke dan, dan moet ik maar het gezeur van mijn vriendin aanhoren die de joepie als een god ziet -.-
    "Het is echt waar, de joepie heeft altijd gelijk"
    ahum

    Weetje wat ik haat aan de joepie?
    Ze zetten altijd 'volgens bronnen van de ster'
    Ze halen hun roddels gewoon van dezlfde plaats zoals wij en dan durven ze beweren dat ze bronnen hebbn. Ja, tumblr mss.
    Meestal als het in de joepie staat, ben ik er van overtuigd dat het niet zo is. :')


    I lost myself in FM airwaves

    Footballeur schreef:
    Meh, maar hij past totaal niet bij haar. Zij is best wel sletterig, (sorry) en hij ook? hahahah. Nee, ik vind ze niet echt bij elkaaar passen ;x.
    Als ze samen zijn, dan wens ik ze geluk. ;x

    + ze is 17 ~illigaal~ lol
    Kan hij evengoed mij nemen, ik ben ook 17. :9~

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 14:36 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Mythology schreef:
    (...)
    Weetje wat ik haat aan de joepie?
    Ze zetten altijd 'volgens bronnen van de ster'
    Ze halen hun roddels gewoon van dezlfde plaats zoals wij en dan durven ze beweren dat ze bronnen hebbn. Ja, tumblr mss.
    Meestal als het in de joepie staat, ben ik er van overtuigd dat het niet zo is. :')


    Haha echt he, alsof ze alle nummers van de sterren zelf heb? Natuurlijk, Paris Hitlon is mijn beste vriendin waar ik elke dag mee bel - voel het sarcasme -
    En dan dat interview met Robert Pattinson (schrijf je dat zo?) terwijl het staalhard gelogen was.


    Jaybee dude (:

    Mythology schreef:
    (...)
    + ze is 17 ~illigaal~ lol
    Kan hij evengoed mij nemen, ik ben ook 17. :9~


    Damn, mijn ouders zijn dan illigaal getrouwd ö - 16&22 -


    Jaybee dude (:

    Babachka schreef:
    (...)

    Haha echt he, alsof ze alle nummers van de sterren zelf heb? Natuurlijk, Paris Hitlon is mijn beste vriendin waar ik elke dag mee bel - voel het sarcasme -
    En dan dat interview met Robert Pattinson (schrijf je dat zo?) terwijl het staalhard gelogen was.

    Haaha, en volgens mij zetten ze dingen bij interviews dat sterren niet gezegd hebben. Zo hadden ze eens een interview met atl, en Jack en Alex hadden zogezegd gezegd 'Joepie rules'
    geloof je toch niet? (nerd)
    En je ouders, haha tsja. ;x ik weet het niet. Ze zijn ook jong getrouwd dan? :')


    I lost myself in FM airwaves

    Mythology schreef:
    (...)
    Haaha, en volgens mij zetten ze dingen bij interviews dat sterren niet gezegd hebben. Zo hadden ze eens een interview met atl, en Jack en Alex hadden zogezegd gezegd 'Joepie rules'
    geloof je toch niet? (nerd)
    En je ouders, haha tsja. ;x ik weet het niet. Ze zijn ook jong getrouwd dan? :')


    Idd, dat interview had ik gelezen, na wat medewerking van een zekere vriendin. Kuch.
    Ach, mijn ouders zijn stiekem getrouwd en dan zeggen dat ik niet mag liegen. (cat)


    Jaybee dude (:

    Ik hoop maar dat ze niet met elkaar gaan!
    Alex is veel te knap voor haar!
    Nou ja, Demi is ook heel knap :'$
    Maar dan nog, ze passen niet bij elkaar.

    Mythology schreef:
    (...)
    Haha, punkrocker, aub. :'D
    Hahaha, hoe moet ik het anders zeggen? :') Als ze worden beschreven in boekjes, worden ze altijd beschreven als punkrockers :'DDDD


    Only losers can act the way you do