• Voor de fans van Twilight.

    Er zijn mensen die geloven in spreuken die opgeschreven staan in oude gebonden boeken. Velen zouden volgens deze gelovigen afstammen van de middeleeuwse, soms nog Gotische tijdperken. Zij die geloven hebben een diepgewortelde vrees, maar vaak een nog sterkere onbedwingbare nieuwsgierigheid. Ik ben daar niet één van. Ik wil er niet in geloven, omdat ik weet dat die spreuken bestaan. En ik weet het, omdat ik er het product van ben. Of eigenlijk; wat ik nu ben geworden is het gevolg van een spreuk dat nooit uitgesproken had mogen worden. Gesproken door een Gelovige.

    Wie schreef dit en wat heeft de Cullen familie hier mee te maken?

    Find Out Here
    http://www.quizlet.nl/serie/19446/stronger-than-blood-twilight/

    Ik ga hem eens maken :)


    007

    twilight is wel helemaal popi hea xD

    Jah, idd XD
    Ik dacht er nog onderuit te komen, maar het heeft ook mij te pakken gekregen (omdat het mij de leukste film leek om van het aanbod van onze bios XD)

    Iedereen moet 'm maken. Anders stuur ik Uri Geller op je af :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Hij is ongelooflijk prachtig :O

    IEDEREEN MAKEN DUS! :)


    007

    woaw dankjewel voor al die lieve reacties
    :$

    Hij leest mooi dus ik doe em! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    'k Ga hem eens maken ^^!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dankje :D
    Ben benieuwd wat je er van vind :P Maar aangezien reageren niet zo goed lukt vandaag :S

    Naja veel lees plezier (A)