• jah egt waar ='] vamiddag opgehaalt.
    zoals ik eerder een topic had geopend met de gruwelijke dood van onze oude maar toch super liefde kat loulou en daar stond ook in dat hij niet te vervangen is. dat is loulou ook niet, hij blijft voor altijd in ons hart. maar we hebben hem opgehaalt als speelmaatje voor onze andere kat,nappie want hij kwam bijna niet meer buiten en lag zowat alleen maar te slapen..

    About her; tis een meisje van 12 week. helemaal zwart op een mini vlekje onder haar kinnetje na. ze is vet speels en ook dapper want ze rende niet eens weg toen 1 van onze honden haar wou pakken O_o maar 1 van onze honden (tommie) mag haar wel, najah hij is bang voor haar xD hij staat egt te trillen als hij bij haar is! xD najah dat wou ik ff kwijt (A)


    when words fail, music speaks.

    LIEFLIEF
    Hoe heet ze *kwijl*


    I recycle my thoughts.

    Heb je dr een foto van :)

    (cat)


    It's heavy but you are not the only one

    Haha wat schetig Ö :)


    Pictures fade away, but memories are forever

    oh.. me pa had een naam bedacht alleen die vond ik stom maar omdat wij anders altijd een naam bedenken vonden we het wel lief om zijn naam uit te kiezen -> lenny xD whaha van die ene zanger


    when words fail, music speaks.

    jah foto's genoeg ='] maar die staan nog niet op de pc binnenkort komen ze wel in me FB ;)


    when words fail, music speaks.

    Ik had een paar maanden geleden niet een babypoesje maar zelfs 4, ze waren echt heel klein.

    lieff!
    lenny ligt nu op verboden terrein xD in de grote hondemand met het zachte witte kleedje ='] najah de honden zitten toch in de schuur (A)


    when words fail, music speaks.

    Liieeff :)

    Ik hoop voor je dattie niet hyperactief word xD


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    een baby poesje..!!! *lachmedood* sorry, ik denk weer door...xD

    nu foto's in me FB van lenny ='] kijk maar!!


    when words fail, music speaks.