• Ok ik wil echt mijn hart luchten, sorry als het je niet interesseert, het moet er gewoon even uit..

    Ik heb dus een vriend nu toch wel al 2 jaar en 8 maand, we houden van elkaar, we doen veel dingen samen blablabla.

    Ongeveer een maand geleden was het ons proclamatie en studeerden we effectief af, allemaal leuk. Ik ging iets drinken met mijn vrienden daarna en hij ging naar een fuif ergens in een ander stadje, ok geen probleem.

    Hij is heel de nacht weggebleven, heeft me regelmatig gestuurd, alles gaat goed, nog steeds geen problemen.

    2 dagen nadien belt een vriend van hem: 'Ja je moet hem bellen, hij moet je iets vertellen over maandag, ik kan het niet vertellen' echt heel vaag dus ik half in paniek gebeld naar hem. Hij bleef maar vertellen dat er niets was enzo. Ik naar die vriend terug gebeld en gezegd dat hij niets wilt zeggen. Die vriend zei dan dat het te maken had met zijn lief enzo..

    Laat ik het even duidelijk maken. Mijn lief: M. en die vriend zijn lief: E. zijn al lang vrienden en mijn lief heeft voor mij echt lang een crush op haar gehad. En telkens als mijn vriend uitging en zij was daar ook doken er rare foto's op, ik zeg niet dat er iets gebeurd was ofzo, de foto's leken gewoon raar.

    Dus toen ik wist dat het te maken had met E. begon ik dus helemaal te freaken.
    2 dagen heb ik moeten wachten om het te weten wat er precies was gebeurd.
    Die vriend vertelde me dat mijn lief E. probeerde te kussen, dus probeerde mij te bedriegen.
    Via skype vroeg ik hem of dat waar was, en hij zei nee.
    We deden een groepsgesprek met mijn lief, die vriend en E.
    Ik vroeg het opnieuw, het was even stilte en toen gaf hij het toe.
    Hij had me effectief proberen te bedriegen.
    Mijn wereld zakte in.
    Hij heeft het niet effectief gedaan, maar wel de intentie en dat is voor mij echt al bijna even erg! Zeker als je weet dat hij er zolang een crush op had.

    Nu, we zijn nog steeds samen, maar mijn vertrouwen in hem is echt zo goed als weg. Hij was vorige week maandag uitgegaan met vrienden bleek dat zij daar ook was. Nu waren we vandaag samen naar de bioscoop gegaan en zijn we iets gaan drinken, zijn vrienden belden hem om even bij hun te gaan , dus gaan we even bij hen en wie is daar? Juist ZIJ!

    Ik vroeg dan, toen ik naar huis ging, ga je met mij mee? En hij wou niet, hij wou nog blijven en bij zijn vrienden zijn (waar zij ook is).

    Ik weet dat het vertrouwen is, dat ik moet vertrouwen dat hij het niet opnieuw doet maar het is nog maar een maand geleden en ik ben daarvoor nog niet in staat & hij gaat daar zo licht over weet je alsof er niets is gebeurd..

    Overdrijf ik of pff ik weet het echt niet...

    Ik lig hier nu in bed, enorm te piekeren terwijl hij zich nu amuseert met haar in de buurt... Ik weet niet of ze praten ofzo, maar ze is in de buurt.. en ja...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik geef je groot gelijk en zou niet bij hem blijven. Blijkbaar is die crush nog niet helemaal weg dus houd hij niet helemaal van jou. Ik zou het er eerst eens goed met hem over hebben, in totale eerlijkheid. Maar ik denk zomaar dat je hem ook niet kan vertrouwen met haar in de buurt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik geef je groot gelijk en zou niet bij hem blijven. Blijkbaar is die crush nog niet helemaal weg dus houd hij niet helemaal van jou. Ik zou het er eerst eens goed met hem over hebben, in totale eerlijkheid. Maar ik denk zomaar dat je hem ook niet kan vertrouwen met haar in de buurt.

    Hij blijft maar beweren dat het een grote misstap was en dat het nooit meer gaat gebeuren & dat hij helemaal niets meer met haar te maken wilt hebben... Ik wil hem echt zo graag geloven maar het is dan toch altijd heel toevallig dat ze er ook altijd is...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Wat vervelend... Ik zou daar ook niet goed tegen kunnen in jouw situatie :(

    Ik denk dat je er eens goed met hem over moet praten face to face. Zeg eerlijk hoe je je erbij voelt en kijk hoe het verder moet met jullie relatie. Verbied hem geen contact met E ofzo, maar zeg wel dat hij een keuze moet maken met wie hij verder wil, met jou of met E. Vraag ook of er iets gebeurd is tussen hem en E.
    Meis, volgens mij is praten echt de beste oplossing, verder zou ik het ook niet weten :(

    Heel veel sterkte! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Ik geef je groot gelijk en zou niet bij hem blijven. Blijkbaar is die crush nog niet helemaal weg dus houd hij niet helemaal van jou. Ik zou het er eerst eens goed met hem over hebben, in totale eerlijkheid. Maar ik denk zomaar dat je hem ook niet kan vertrouwen met haar in de buurt.

    had the same situation with my ex. i stayed and he cheated on me for like 2 months before i found out..

    Ik wil je niet ontmoedigen maar zoals Assasin al zei, zou eerst goed met hem praten in alle eerlijkheid

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 0:51 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Na al die dingens, zal het niemand verbazen dat je vertrouwen in hem weg is.
    Ik zal een hele diepe gesprek met hem houden als ik jou was, hoe hard het ook kan zijn.


    -

    Hij probeerde iemand anders dan jou te kussen, jij zegt er iets van en liegt, daarna geeft hij het toe en gaat na zoiets niet eens met je mee naar huis maar wil bij haar blijven? Het klinkt echt alsof hij vreemd wilt gaan, dus ik snap je zorgen wel. Ik denk dat je eens goed met hem moet praten en na dat gesprek moet bepalen of het aan moet blijven of je hem moet dumpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Hij blijft maar beweren dat het een grote misstap was en dat het nooit meer gaat gebeuren & dat hij helemaal niets meer met haar te maken wilt hebben... Ik wil hem echt zo graag geloven maar het is dan toch altijd heel toevallig dat ze er ook altijd is...

    Als hij niks meer met haar te maken wilt hebben, waarom blijft hij dan bij zijn vrienden waar zij ook is? Beetje onzinnig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe hard het ook is.. Ik zou het uitmaken. Het is wel heel toevallig dat hij steeds wil blijven of niet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als hij niks meer met haar te maken wilt hebben, waarom blijft hij dan bij zijn vrienden waar zij ook is? Beetje onzinnig.

    Ik weet het... Ik ben misschien op dat vlak ook naief, weet je, een relatie van bijna 3 jaar maak je niet zomaar gedaan, en soms denk ik echt dat ik het echt moet doen maar hij heeft ook wel laten zien dat hij er echt spijt van had, van wat hij gedaan had, maar dan doet hij zoiets.. pff


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Uneventful schreef:
    Hoe hard het ook is.. Ik zou het uitmaken. Het is wel heel toevallig dat hij steeds wil blijven of niet?

    Ik weet het.. Het is echt een moeilijke situatie weetje, een relatie van bijna 3 jaar opgeven is echt moeilijk en ik zie hem echt nog doodgraag en ik weet dat het misschien de beste oplossing is, zoiets doe je echt niet op 1 2 3 ;(


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    nerveus schreef:
    Wat vervelend... Ik zou daar ook niet goed tegen kunnen in jouw situatie :(

    Ik denk dat je er eens goed met hem over moet praten face to face. Zeg eerlijk hoe je je erbij voelt en kijk hoe het verder moet met jullie relatie. Verbied hem geen contact met E ofzo, maar zeg wel dat hij een keuze moet maken met wie hij verder wil, met jou of met E. Vraag ook of er iets gebeurd is tussen hem en E.
    Meis, volgens mij is praten echt de beste oplossing, verder zou ik het ook niet weten :(

    Heel veel sterkte! (flower)


    Dank je voor je steun (H) Echt waar (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ik weet het... Ik ben misschien op dat vlak ook naief, weet je, een relatie van bijna 3 jaar maak je niet zomaar gedaan, en soms denk ik echt dat ik het echt moet doen maar hij heeft ook wel laten zien dat hij er echt spijt van had, van wat hij gedaan had, maar dan doet hij zoiets.. pff


    Ik snap je heel goed, het voelt ook echt zonde om zoiets weg te gooien. Laatst keek ik naar mijn allereerste topics hier en ik zag dat ik ook zoiets had aangemaakt over mijn relatie van 3 jaar. Nu pas zie ik in hoe naief ik er toen over was en hoe duidelijk het was. -niet dat hij echt was vreemdgegaan maar toch zoiets-
    Ik vind zijn gedrag echt heel vreemd, maar praten kan nooit kwaad. Het kan alleen maar meer duidelijkheid scheppen. Zeg wel van te voren dat je niet boos op hem word of iets dergelijks.


    Your make-up is terrible

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ik weet het.. Het is echt een moeilijke situatie weetje, een relatie van bijna 3 jaar opgeven is echt moeilijk en ik zie hem echt nog doodgraag en ik weet dat het misschien de beste oplossing is, zoiets doe je echt niet op 1 2 3 ;(


    Ik kan niet echt meepraten met lange relaties maar in mijn ogen zie ik dit echt als een van de beste opties... Sorry.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het is hard, maar uitmaken. Geloof me, het hele verhaal van hem klopt niet. Zoals hier boven ook al gezegd is, hij probeerde het eerst te ontkennen maar toen ie geen keuze had moest ie het zeggen. Dus met andere woorden, hij zal het zo weer flikken als jij er niet achter hoeft te komen. Echt waar, dumpen die handel. Je komt wel over hem heen. Beter dan bij hem blijven terwijl hij met een andere meisje zoent, dan voel je je pas vies!
    Sterkte. <'3


    The walking dead <'3

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap je heel goed, het voelt ook echt zonde om zoiets weg te gooien. Laatst keek ik naar mijn allereerste topics hier en ik zag dat ik ook zoiets had aangemaakt over mijn relatie van 3 jaar. Nu pas zie ik in hoe naief ik er toen over was en hoe duidelijk het was. -niet dat hij echt was vreemdgegaan maar toch zoiets-
    Ik vind zijn gedrag echt heel vreemd, maar praten kan nooit kwaad. Het kan alleen maar meer duidelijkheid scheppen. Zeg wel van te voren dat je niet boos op hem word of iets dergelijks.

    Zal ik zeker doen, de volgende keer dat we samen zijn, hopelijk wordt dan alles duidelijk..
    Dank je voor me te helpen (: xx


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.