• De stelling van vandaag luidt:
    CD's zouden goedkoper verkocht moeten worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oneens, dan verdienen de artiesten niet veel meer.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik vind dat ze eigenlijk al redelijk gezakt zijn in prijs als je vergelijkt met vorig jaar - twee jaar geleden. Maartoch is het nog steeds duur. :')


    I lost myself in FM airwaves

    Nee, want er worden al bijna geen cd's meer gekocht doordat iedereen muziek download. Niet dat die artiesten wat te klagen hebben over hun salaris.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Eens. Zo zal er minder illegaal gedownload worden, waardoor de inkomsten van de artiesten (mogelijk kunnen) stijgen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eens. Artiesten leven toch niet echt meer van de cd-inkomsten, maar van de tours etc.


    I am an idiot, I move.

    Echt wel. Al de liedjes vind je op youtube. Dus dan vind ik dat ze voor de helft van de normale prijs mogen verkocht worden hoor (:

    Daar heb ik geen mening bij, dat mag de winkel lekker zelf beslissen.:Y)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 0:31 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Italie schreef:
    Oneens, dan verdienen de artiesten niet veel meer.

    Alsof die artisten al niet genoeg verdienen doordat alleen hun kop al op de hoes staat. :]
    Eens dus.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Vanuit mijn positie wel, sommige cd's zijn echt te duur, vind ik dan. Maar aan de andere kant.. Tegenwoordig download iedereen muziek. Dus ik denk niet dat het heel veel helpt.. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Cloudburst schreef:
    Eens. Zo zal er minder illegaal gedownload worden, waardoor de inkomsten van de artiesten (mogelijk kunnen) stijgen.

    Cloudburst schreef:
    Eens. Zo zal er minder illegaal gedownload worden, waardoor de inkomsten van de artiesten (mogelijk kunnen) stijgen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mee eens, soms kost een dc wel 40 euro. Ik vind dat echt belachelijke prijzen voor een cd. Jammer dan voor de artiest, die verdient zat met concerten en optredens.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens. Als cd's goedkoper worden zal er minder gedownload worden, waardoor het inkomen van een artiest dus stijgt. En als ze goedkoper worden gaan ze echt niet meer verdienen, omdat mensen tegenwoordig ook heel veel geld uitgeven aan merchandise, concertkaartjes etc.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee.
    Er wordt al zoveel gedownload dus hoe kunnen ze er anders nog iets aan verdienen.
    En als je twee maanden ofzo wacht en je gaat naar mediamarkt heb je je cd al voor 5€
    Dus vind ik, als je het goedkoper wil wacht je dan maar even!

    LALALALALA schreef:
    Nee, want er worden al bijna geen cd's meer gekocht doordat iedereen muziek download. Niet dat die artiesten wat te klagen hebben over hun salaris.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.