• Het is 2068. Alles is toekomstig geworden; de wapens, de gebouwen, de voertuigen… Wel is er één groot probleem. Er werden rare, psychologische experimenten gedaan waardoor er mutanten zijn ontstaan. Die mutanten hebben maar één doel; alle mensen uitmoorden. De mensen die nog over zijn gebleven, moeten zien te overleven met de wapens en het voedsel dat ze nog hebben. De wegen zijn afgesloten en de wegen die nog open zijn, zijn levensgevaarlijk en bomvol met mutanten. Ook zijn sommige gebouwen gevuld met mutanten die alles proberen kapot te maken.
          De mensen die nog leven, zijn normaal met zijn tweeën, op zoek naar anderen. Iedereen probeert zijn eigen ding of dingen te doen, want overleven is het belangrijkste. Lijken of mutanten ontwijken is ook geen optie.
          Toch zijn de mensen niet alleen. Er zijn vier anderen die al dood zijn gegaan, maar om een bijzondere reden “gereïncarneerd” zijn. Degenen die nog leven, weten niet wie ze zijn of wat ze komen doen. Ze zien er nog steeds normaal uit, leven op de normale, alledaagse dingen. Maar ze kunnen niet nog een keer sterven. Hun doel is om de mensen die nog leven te beschermen en daarbij ook geheim te houden dat ze eigenlijk al dood waren. Ze gaan pas weg als ze degene die ze willen beschermen, genoeg beschermd hebben. Maar ze weten niet wanneer dat zal zijn… en óf dat wel zal zijn.


    | Rollen.

    | Overlevenden. VOL
          Louise Hazel Hallington, Hajime
          Skyler Jordan Mouthen, JudithSuzann
          Carfelia Maeve Azarov, Sangster
          Arlene 'Arly' Parker, Squib
          Dylan Harrington, NecklessOfHope
          Timo Petterson, Orochi
          Christian Gregory Franklin, NoStranger
          Kyle Gamble, Constellation

    | “Engelen”. VOL
          Charlotte Julie Chavaille, Hajime
          Claude Emillia Keats-Fortescue, Squib
          Kay Samuel Williams, Keynes
          Jayden 'Jay' Talon Avenesco, ComingToTheTree

    | Indeling.
    Skyler - Dylan - Kay
    Louise - Kyle - Claude
    Timo - Christian - Charlotte
    Carfelia - Arly - Jayden


    | Regels.
    | De huisregels van Quizlet.
    | Geen ruzies.
    | Niet meedoen als je geen tijd hebt.
    | Minimum van 150 woorden.
    | Twee personages per user.
    | Goede grammatica en spelling is altijd fijn.
    | Als je binnen een week niet hebt gereageerd, wordt je personage, eventueel personages verwijderd.
    | Reserveringen blijven 48 uur staan.
    | 16+ is toegestaan, al zal je daar niet veel tijd voor hebben.
    | Relaties worden besloten in het praattopic, worden vanzelf opgebouwd in de RPG of je praat onderling met degene waar je een relatie mee wil.
    | Engelen en overlevenden mogen een relatie, maar natuurlijk de engelen mogen ook een relatie met elkaar en ook de overlevenden mogen een relatie met elkaar.
    | Minderjarigen en meerderjarigen mogen samen ook een relatie. Er is een mutanten apocalyps, een leeftijdsverschil is het laatste waar ze aan denken, lijkt me.
    | Alleen ik maak de topics.
    | Naamsveranderingen doorgeven.


    | Hoe beginnen we? |
          We beginnen met dat de drietallen elkaar vinden. De engelen zijn al op de aarde en die gaan ook op zoek naar zijn/haar tweetal.

    | Rollentopic
    | Praattopic


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik begin zometeen met Louise of Charlotte, eerst even eten.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    Louise Hazel Hallington

    Moeizaam sta ik op van mijn kleine dutje. Ik had geen huis gevonden, geen schuilplaats, dus was ik gewoon in een steeg tussen twee nog overeind staande gebouwen gaan slapen. Het is niet comfortabel, echt niet, maar je moest toch wat in deze situatie? Ik ben al blij dat die beesten me niet koelbloedig in mijn slaap hebben vermoord. Alsof ze dat trouwens boeiden. Ik wrijf over mijn slaap en slaak een diepe zucht, waarna ik om me heen kijk. Is er echt niemand meer? Ben ik de enige die over ben of zal er ooit nog eens, op mijn sterfdag, iemand naar me toe komen? Ik ben daar heel erg benieuwd over. Meisje of jongen, het boeit me niet, ik wil gewoon bij iemand zijn om een partnerschap te krijgen. Dat is makkelijker dan in je eentje rond dwarrelen. Ik grijp mijn wapen uit mijn rugzak en ik loop weg van de steeg, proberend om mezelf ondertussen uit te strekken. Ik zal toch maar eens opzoek gaan naar iemand die me misschien kan vergezellen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 0:43 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Skyler Jordan Mouthen


    Stil keek ze om zich heen. Alles wat ze zag waren bomen, ze was naar het bos gegaan omdat daar minder mutanten waren, tenminste voor zover zij wist dan. Ze haalde is diep adem en keek even om zich heen. Ze was echt helemaal alleen, niet dat dat erg bijzonder was, ze had al een lange tijd geen andere mensen meer gezien, en van degene die ze zag wist ze niet of ze ze wel kon vertrouwen. Ze ging zitten tegen een boom aan, ze moest weer even uitrusten. Ze haalde een hand door haar lange blonde haren en begon ze weer te vlechten zodat ze er geen last van zou hebben als ze later weer verder zou gaan. Ze bleef om zich heen kijken, je wist maar nooit waar de mutanten vandaan konden komen. Kort sloot ze haar ogen en haalde nog een paar keer diep adem, ze wou zo graag weer een keer gewoon kunnen slapen, maar het kon nou eenmaal niet, de kans was veel te groot dat je werd gevonden door de mutanten, en wegrennen is niet echt mogelijk als je slaapt.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    MT.


    Arlene "Arly" Maria Elizabeth Christine Parker

    Het was ijskoud en mijn jas en sjaal waren niet bijzonder warm. Mijn veel te grote broek stond bijna stijf, zo koud was het, en hoewel het deel van mij dat op overleven gericht was blij was dat ik nog niet was doodgevroren, ik kon me niet voorstellen dat de dood zoveel erger was dan een leven op de straat in deze wereld. Toen mijn maag begon te rommelen reikte ik in mijn jaszak en haalde er wat kleingeld uit. Geld was allang niet meer het meest waardevolle dat je kon bezitten maar je kon er nog steeds eten mee kopen en ’s avonds waren er een paar gaarkeukens en winkels die het eten dat niet verkocht was weggaven, niemand gooide nog eten weg vandaag de dag, zeker niet in de grote stad waar op Mutanten na overal tekort aan was. Mijn voeten deden pijn toen ik overeind kwam uit mijn schuilplaats maar ook dit was niets nieuws, tegenwoordig deden mijn voeten altijd pijn, ze waren koud en mijn enige paar schoenen paste niet heel erg goed. Ik liep de supermarkten voorbij, die waren tegenwoordig niet erg nuttig meer, de prijzen daar waren hoger dan waar dan ook, in plaats daarvan ging een ik een kleine bakkerij binnen. ‘Hoe kan ik je helpen meisje,’ vroeg de vrouw achter de toonbank.
    Ik kocht twee kleine broodjes, ze waren nog warm. Een van de twee stopte ik in mijn jaszak om voor later op de dag te bewaren, de andere begon ik op te eten toen ik weer buiten stond.


    Remember to be ridiculous.

    MT, zal zo snel mogelijk reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mt.


    “A queen will always turn pain into power.”

    MT.


    Vampire + Servant = Servamp

    MT, vanavond plaats ik iets!


    Geloof niet alles wat je denkt