• De stelling van vandaag luidt:
    CD's zouden goedkoper verkocht moeten worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Shade schreef:
    Eens. Artiesten leven toch niet echt meer van de cd-inkomsten, maar van de tours etc.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    BLIND schreef:
    Eens. Als cd's goedkoper worden zal er minder gedownload worden, waardoor het inkomen van een artiest dus stijgt. En als ze goedkoper worden gaan ze echt niet meer verdienen, omdat mensen tegenwoordig ook heel veel geld uitgeven aan merchandise, concertkaartjes etc.


    Dat is precies wat ik wou zeggen ^^


    Don't stop believing, and you will be happy

    Eens. Als het goedkoper word, zal er minder worden gedownload. Zoals al meerderen hebben gezegd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    BLIND schreef:
    Eens. Als cd's goedkoper worden zal er minder gedownload worden, waardoor het inkomen van een artiest dus stijgt. En als ze goedkoper worden gaan ze echt niet meer verdienen, omdat mensen tegenwoordig ook heel veel geld uitgeven aan merchandise, concertkaartjes etc.

    Cloudburst schreef:
    Eens. Zo zal er minder illegaal gedownload worden, waardoor de inkomsten van de artiesten (mogelijk kunnen) stijgen.


    None but ourselves can free our minds.

    Oneens. Er word al zoveel gedownlaod waardoor er minder cd's worden gekocht. Daarom vind ik dat ze een goede prijs hebben.


    Love is in the air'<3

    Cloudburst schreef:
    Eens. Zo zal er minder illegaal gedownload worden, waardoor de inkomsten van de artiesten (mogelijk kunnen) stijgen.

    Geesz schreef:
    Eens. Als het goedkoper word, zal er minder worden gedownload. Zoals al meerderen hebben gezegd.


    -

    Dat mag altijd natuurlijk, maar ik vind het zo ook wel oké. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Cloudburst schreef:
    Eens. Zo zal er minder illegaal gedownload worden, waardoor de inkomsten van de artiesten (mogelijk kunnen) stijgen.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile


    Eens,
    hoe duurder de cd's verkocht worden,
    hoe meer mensen liedjes illegaal zullen downloaden,
    waardoor de zangers er helemaal niéts meer aan verdienen.


    How y'all doin'?

    hmm... k weet ni. K vind vooral dat de artiest zelf er meer aan zou moete verdiene. en,jah,, goedkoper mag zeker =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lieeen schreef:

    Eens,
    hoe duurder de cd's verkocht worden,
    hoe meer mensen liedjes illegaal zullen downloaden,
    waardoor de zangers er helemaal niéts meer aan verdienen.


    You’re falling into history.

    oneens, dan verdienen de artietsen nog eens wat


    A woman's best make up is her smile

    Cloudburst schreef:
    Eens. Zo zal er minder illegaal gedownload worden, waardoor de inkomsten van de artiesten (mogelijk kunnen) stijgen.


    you were born original don't die as a copy