• Aloha!
    Het is al een hele tijd geleden sinds ik nog geschreven heb. Stories heb ik voorlopig niet (meer) op Q., maar werk aan een eigen verhaal.
    Nu wil ik graag om er weer in te komen samen met iemand anders een verhaal schrijven. Liefst geen fanfiction...
    Heb nog geen verhaal voor ogen, maar zou dus graag samen met iemand anders tot een verhaallijn komen.

    Voorbeelden van mijn schrijfstijl:

    Ik liet de bomen achter me, zoals mijn zorgen. Mijn hoofd voelde lichter alsof alle opgekropte emoties langs een denkbeeldig gaatje mijn schedel verlieten. Mijn hartritme daalde eindelijk, de aanmaak van adrenaline in mijn bloed nam af. Ik ademde de witte vacht van Mary in, haar witblonde manen vlogen nog één keer naar voren, voordat ze samen met de rest van haar lichaam tot stilstand kwamen. Ik boog voorover en streelde langs haar nek, om haar vervolgens een schouderklopje te geven. De wind woelde zacht door het lange gras dat op het landschap groeide, het fluisterde vertrouwdheid toe. Genietend sloot ik mijn ogen, terwijl de realiteit door mijn vingers heen glipte. Mary strekte haar benen, schudde opgewekt haar hoofd heen en weer.


    en

    Austin gooide zijn plastic bekertje met drank impulsief op de grond. Hij had geen tijd om zich te verontschuldigen bij zijn vrienden, de beelden flitsten al voor zijn ogen. Een pijnscheut schoot door zijn brein. Met beide handen tegen zijn hoofd gedrukt liep hij zo snel mogelijk naar buiten. Hij moest een rustige, donkere plek zien te vinden om de beelden duidelijk te kunnen zien. In een hoekje van een verlaten straat kwam hij tot stilstand. Hij knielde neer en weerhield zich niet langer tegen het visioen dat zich een weg baande door zijn gedachtegangen. Toen pas zag hij het duidelijk. Een meisje met lange bruine haren glimlachte flauwtjes naar hem. Hij had haar nog nooit eerder gezien. (...) Austin begreep de reden van haar verdriet niet, maar hij wist dat hij haar moest zoeken.


    Graag ook een voorbeeld van jou schrijfstijl wanneer je samen met me wilt schrijven?

    Groetjes
    Sarah

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 14:49 ]


    It's better to have love and lost, than to have never loved at all.

    Iemand?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:47 ]


    It's better to have love and lost, than to have never loved at all.

    Mijn schrijfstijl is hetzelfde als jouw eerste, dus misschien.. Als je wilt? :)


    Faith is everything.

    Langzaam nam ik zijn hand aan. Na zoveel kwetsingen, na zoveel pijn en na zo veel verraad vertrouwde ik hem nog steeds. "Jake..."zei ik. Verder kwam ik niet. Hij trok me in een liefde volle omhelzing en langzaam voelde ik een traan over mijn nek rollen.

    Mail me maar als je interesse hebt.


    Stay strong

    mss ikke wel
    pb me maar als je wilt xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3