• Sorry voor zijn fans, maar dit is er dus net gebeurd:

    Ik ben altijd al een soort hater geweest. Ik vind hem gewoon een snotneus. Daarom lachte ik ook altijd mee als iemand zei dat hij klonk als een meisje. Zelf luisterde ik gewoon niet naar zijn muziek, dus echt oordelen kon ik niet, ik vond het gewoon grappig.
    Maar nu was ik dus een TH-fanvideo aan het bekijken. Ik vond de titel wel leuk (Eenie Meenie) Wist ik veel dat dat een liedje van die Bieber was, ik ken er geen één. (':
    Maar dat liedje is dus samen gezongen met Sean Kingston blijkbaar, hij doet het eerste deel. Ik keek gewoon verder, tot Justin begon te zingen. Ik herkende zijn stem dus totaal niet, want ik dacht écht dat het een meisje was. Maar toen zong hij 'With me you're winning girl' En ik dacht 'huh? hoe kan die dat nu zeggen?'
    Ging ik bij de info kijken naar de liedjesvermelding die er meestal bijstaat, stond Bieber er natuurlijk bij en toen ging ik vlak. x)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 21:26 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    *Eye roll*
    Here we go again, hehe.

    Moet dit nou élke fckin' dag? Iedereen heeft recht om zijn mening te zeggen. En als iemand zegt dat iets niet klopt betekent het niet dat hij/zij het beter kan, het is gewoon haar/zijn mening. En ja.. ff nokken.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 16:16 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Virgo schreef:

    Dat bedoel ik.Ze moeten er gewoon meeleven,en als
    ze hun mening willen zeggen dat moeten ze dat op
    een aardige manier doen zoals Hingucker :Y)

    Inderdaad en altijd proberen er de humor ervan in te zien.
    Anders wordt het leven ook zo saai en vijandig. (cat)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Fietsbel schreef:
    (...)

    En ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben en dat ik denk dat zij heus niet beter kan zingen dan hij.


    Dat heb ik ook niet gezegd hé. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Fietsbel schreef:


    Ja, maar kijk wat het is. Als ik nu een topic zal maken over dat Bill een meisjesstem heeft dan krijg ik gelijk heel veel gezeik en ruzie over mij heen. Terwijl dit schijnbaar geen ene hol uitmaakt.


    Als jij zo'n topic wilt aanmaken, ga je gang.
    Je zegt toch enkel je mening?
    Daar moeten de THfans dan maar tegen kunnen.
    Net zoals hier. Ik zeg ook enkel mijn mening.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Joker schreef:
    *Eye roll*
    Here we go again, hehe.

    Moet dit nou élke fckin' dag? Iedereen heeft recht om zijn mening te zeggen. En als iemand zegt dat iets niet klopt betekent het niet dat hij/zij het beter kan, het is gewoon haar/zijn mening. En ja.. ff nokken.


    Er is niets,Sem. Neem jij maar rust.:)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.