• Sorry voor zijn fans, maar dit is er dus net gebeurd:

    Ik ben altijd al een soort hater geweest. Ik vind hem gewoon een snotneus. Daarom lachte ik ook altijd mee als iemand zei dat hij klonk als een meisje. Zelf luisterde ik gewoon niet naar zijn muziek, dus echt oordelen kon ik niet, ik vond het gewoon grappig.
    Maar nu was ik dus een TH-fanvideo aan het bekijken. Ik vond de titel wel leuk (Eenie Meenie) Wist ik veel dat dat een liedje van die Bieber was, ik ken er geen één. (':
    Maar dat liedje is dus samen gezongen met Sean Kingston blijkbaar, hij doet het eerste deel. Ik keek gewoon verder, tot Justin begon te zingen. Ik herkende zijn stem dus totaal niet, want ik dacht écht dat het een meisje was. Maar toen zong hij 'With me you're winning girl' En ik dacht 'huh? hoe kan die dat nu zeggen?'
    Ging ik bij de info kijken naar de liedjesvermelding die er meestal bijstaat, stond Bieber er natuurlijk bij en toen ging ik vlak. x)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 21:26 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eerlijk gezegd..dacht ik ook dat het een meisje was toen ik hem hoorde in dat nummer.
    Maar het blijft een leuk nummer (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Jellaniee schreef:
    (...)

    ik niet.
    het is tog iedereens eigen mening.
    ik vind bieber nou eenmaal leuk. (krul)
    en de andere niet.
    dat boeit mij niethoor. (cat)

    -niet aanvallend bedoelt.-


    Voilà, er zouden meer fans als jou moeten zijn!
    Die gewoon 'I don't care' tegen haters zeggen.
    Dit topic heb ik aangemaakt om mijn mening te zeggen, niet om de fans te beledigen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik geef je wel gelijk. Hij klinkt als een meisje. Maarja, het is eigenlijk nog een iet van snotneusje - laat ik dat woord maar even gebruiken - eenmaal zijn stem zwaarder is geworden is het - hoop ik voor hem - een mannenstem.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Voilà, er zouden meer fans als jou moeten zijn!
    Die gewoon 'I don't care' tegen haters zeggen.
    Dit topic heb ik aangemaakt om mijn mening te zeggen, niet om de fans te beledigen.


    dat is ook niet verboden om je mening te hebben. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Tokio Hotel! <3

    JB klinkt niet zo heel erg als een meisje in dat liedje. Het is juist 1 van de liedjes waar die wel als een boy klinkt..xd


    don't lose your fight, kid.

    Jellaniee schreef:
    (...)

    dat is ook niet verboden om je mening te hebben. (cat)


    Dankje. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat is gewoon over het algemeen bekend volgensmij.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Fans moeten dit niet zien als een aanval, maar het is ook zo dat hij een meisjesstem heeft.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Hingucker schreef:
    Voilà, er zouden meer fans als jou moeten zijn!
    Die gewoon 'I don't care' tegen haters zeggen.
    Dit topic heb ik aangemaakt om mijn mening te zeggen, niet om de fans te beledigen.

    Nu heb je het vast tegen mij?


    .

    Marilena schreef:
    Nu heb je het vast tegen mij?


    Nee.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Wel, ik ben geen hater, maar ook geen fan. Dat wil ik ff op voorhand zeggen.

    Ik hoorde hem op de radio voor het eerst en ik dacht: wow, dat meisje heeft een leuke stem.
    En toen zeiden ze dat het Justin Bieber was... :l


    Let the Night embrace you

    Ik vindt het niet waaar wat je zegt, want hij zingt gewoon hoe hij zingt en kan je het zelf beter dan?? (doeg)


    Never give up the things that makes you smile

    Eenie meenie meinie mo? _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Italie schreef:
    Waarom doen somigge mensen moeilijk? Als iemand zegt Bieber is geweldig vind iedereen het leuk, maar zodra iemand zegt bieber klinkt als een meisje word direct iedereen boos.


    Omdat -vind ik- het natuurlijk niet leuk is om iemand anders slecht te horen praten over jou idool. Je kunt ook gewoon zeggen dat je zijn muziek haat, in plaats van maar te blijven doordrammen over het feit dat zijn stem nu niet zwaar is. 'Hij klinkt als een meisje' 'Justin Pieper' 'Wat een piepstemmetje'. Ik ben zelf een fan, en natuurlijk is het niet leuk om die opmerkingen te moeten lezen/horen. Want je leest altijd hetzelfde en daar word je boos om, haha. Maar oké, mensen hebben hun meningen, maar sommige (en ik zeg niet allemaal) moeten hun grenzen kennen. Je kunt mensen kwetsen. Dat was mijn preek, lol.

    Ik ga niet liggen zeiken hoor. (cat) Je doet maar. 3:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 22:58 ]


    All this dampness is damp.

    Same schreef:
    Nou dat is weer leuk voor jou en jou onoriginele mening.
    Fans zitten hier ook. (:

    Haha ;D


    None but ourselves can free our minds.