• hee, ik ben bezig met een story over justin bieber, moet ik door gaan? en weet iemand een leuke titel?



    Hee, mijn naam is Yvett. Ik ben een meisje van 16 jaartjes jong. Ik woon in Atlanta bij mijn ouders en soms ga ik naar mijn tantes en ooms in Nederland, die daar wonen. Ik woon in de zelfde straat waar Justin Bieber ook woont, je kent hem vast wel, en ik ben erg bevriend met hem. Maar als het aan mij licht blijft het niet alleen bij vriendschap, want ik vind Justin wel erg, erg, erg leuk!

    Je kijkt op je horloge en ziet dat je nu al 10 min. op Justin staat te wachten. Jullie zouden samen naar de bios gaan. Je kijkt nog een keer op je horloge en net op dat moment krijg je een sms. Als hij maar niet afzegd! Je kijkt naar het smsje en ziet dat die van Justin is. Je hart gaat tekeer en je leest het smsje: Hee mop, ik ben iets later.. kan er niets aan doen. Is het goed dat ik je over 10 min. ophaal? Hvj Xjustin. Dat is fijn, had hij dat niet even eerder kunnen zeggen. Je loopt terug naar je huis.