• Sorry voor zijn fans, maar dit is er dus net gebeurd:

Ik ben altijd al een soort hater geweest. Ik vind hem gewoon een snotneus. Daarom lachte ik ook altijd mee als iemand zei dat hij klonk als een meisje. Zelf luisterde ik gewoon niet naar zijn muziek, dus echt oordelen kon ik niet, ik vond het gewoon grappig.
    Maar nu was ik dus een TH-fanvideo aan het bekijken. Ik vond de titel wel leuk (Eenie Meenie) Wist ik veel dat dat een liedje van die Bieber was, ik ken er geen één. (':
    Maar dat liedje is dus samen gezongen met Sean Kingston blijkbaar, hij doet het eerste deel. Ik keek gewoon verder, tot Justin begon te zingen. Ik herkende zijn stem dus totaal niet, want ik dacht écht dat het een meisje was. Maar toen zong hij 'With me you're winning girl' En ik dacht 'huh? hoe kan die dat nu zeggen?'
    Ging ik bij de info kijken naar de liedjesvermelding die er meestal bijstaat, stond Bieber er natuurlijk bij en toen ging ik vlak. x)

[ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 21:26 ]

You are the poetry Shakespeare was missing.

Fietsbel schreef:
    Wat maakt het nou weer hoe hij zingt. Alsof jij het beter kan.

Het is haar mening.Daar heeft ze recht op.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Virgo schreef:
    (...)

Het is haar mening.Daar heeft ze recht op.

Schijnbaar heb ik geen rechten dan eh?

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Fietsbel schreef:
    (...)

Schijnbaar heb ik geen rechten dan eh?

Nee ik bedoel dat ze recht heeft om te zeggen dat
    ze denkt dat hij als een meisje zingt.En ze wou
    ook niet aanvallend zijn tegen de anderen.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Virgo schreef:
    (...)

Nee ik bedoel dat ze recht heeft om te zeggen dat
    ze denkt dat hij als een meisje zingt.En ze wou
    ook niet aanvallend zijn tegen de anderen.

En ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben en dat ik denk dat zij heus niet beter kan zingen dan hij.

Fietsbel schreef:
    (...)

En ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben en dat ik denk dat zij heus niet beter kan zingen dan hij.

Dan is dat jou mening.

Fietsbel schreef:
    (...)

Er zijn nu eenmaal lovers en haters. Zo werkt dat bij elke artiest. Je bent niet de enige die hem leuk vind. Waarom zou je je tijd verspillen aan een hater, terwijl je het misschien leuker kan hebben met een lover. En nee, ik ben géén fan van hem. Maar je hebt er alleen jezelf maar mee om je er door te laten opfokken.

I don't need to explain myself, I know I'm right.

JoJudicious schreef:
    (...)
    Er zijn nu eenmaal lovers en haters. Zo werkt dat bij elke artiest. Je bent niet de enige die hem leuk vind. Waarom zou je je tijd verspillen aan een hater, terwijl je het misschien leuker kan hebben met een lover. En nee, ik ben géén fan van hem. Maar je hebt er alleen jezelf maar mee om je er door te laten opfokken.

Ja, maar kijk wat het is. Als ik nu een topic zal maken over dat Bill een meisjesstem heeft dan krijg ik gelijk heel veel gezeik en ruzie over mij heen. Terwijl dit schijnbaar geen ene hol uitmaakt.

Fietsbel schreef:
    Ja, maar kijk wat het is. Als ik nu een topic zal maken over dat Bill een meisjesstem heeft dan krijg ik gelijk heel veel gezeik en ruzie over mij heen. Terwijl dit schijnbaar geen ene hol uitmaakt.

Daar heeft ze toch echt wel een punt.

.

Fietsbel schreef:
    (...)

Dan moeten die er maar meeleven dat er mensen zijn
    die geen fan zijn van TH

Fietsbel schreef:
    (...)

Er zullen ongetwijfeld mensen tussen zitten die hun idool willen beschermen, ook al heeft dat geen enkele nut. Die artiesten krijgen hier werkelijk toch niets van mee. En je mag best je mening hebben over Bill, dat vind ik prima. Ik vind hem niet zingen als een vrouw, maar ik vind hem er wel vrouwelijk uitzien. En ja, ik ben een fan. En mensen mogen van mij echt wel hun eigen mening hebben, maar het mag wel op een vriendelijk manier gaan. En hier op Quizlet ontbreekt dat vriendelijk gedeelte gewoon vaak. En helaas valt daar niet veel aan te doen, behalve jezelf er niet over op te fokken. Laat het gewoon langs je heen gaan, want uiteindelijk heb je alleen maar jezelf er mee. ^^

Fietsbel schreef:
    (...)

Wind je er toch niet zo over op,je kan er toch niks aan doe. Besteet er geen aandacht aan,je kan je energie toch wel beter gebruiken.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

@ Marilena: Maar het feit is wel dat niet iedereen over één kam geschoren moet worden. Er zitten ook uitzonderingen tussen. (':
    @ Virgo: Zoals ik hierboven al heb gezegd; Er zijn uitzonderingen. ;'3

you know, het topic is toch al gemaakt (krul)

Big girls cry when their hearts are breaking

JoJudicious schreef:
    @ Marilena: Maar het feit is wel dat niet iedereen over één kam geschoren moet worden. Er zitten ook uitzonderingen tussen. (':
    @ Virgo: Zoals ik hierboven al heb gezegd; Er zijn uitzonderingen. ;'3

Dat bedoel ik.Ze moeten er gewoon meeleven,en als
    ze hun mening willen zeggen dat moeten ze dat op
    een aardige manier doen zoals Hingucker :Y)

Volksfeind schreef:

diegene brengt het ook niet eens vijandig en aanvallend, maar ik lees hier dat het vaak wel zo wordt opgevat. Daar kan de poster van dit topic niks aan doen.

Amen.
    Dankjewel. (:

You are the poetry Shakespeare was missing.