• Hoe kan je je ouders over halen?
    ik wil echt zo graag een keer naar een concert. Maar ze vinden me te jong wat ik enrgens op vind slaan. Maar ik wil echt zoooooo graag.


    Ivar Oosterloo.

    Zeg dat als je naar een concert mag dat je je best doet op school ofzo of vraag idd of je ouders mee gaanxD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bij sommige concerten mag je zelfs niet onder de 16 binnen zonder begeleiding van een ouder iemand.
    ik zou dan je voorstellen aan je ouders om mee te gaan, of een andere lid vna de familie. of misschien samen met een vriendin en die ouders van haar?
    gewoon blijven proberen zou ik zeggen ^^

    je moet heel lief doen,je best doen op school en heeel veel zeuren tegelijk? dat helpt bij mij wel altijd ;$ maar ik zou ook niet helemaal alleen mogen gaan, wel als er een vriendin of zo mee gaat,maar dan willen mijn ouders me het liefst zelf brengen maar dat vind ik geen probleem. ;D


    -

    Blijven zeuren tot ze het zo kotsbeu zijn dat ze toegeven, en misschien word je dan gek van jezelf, maar als het je gelukt is zal je jezelf dankbaar zijn dat je zo goed kon zeuren. (;


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Heb je niet een broer of zus die mee wil?
    Ik mocht 23 februari voor het eerst naar TH, omdat mijn zus meeging. En dat was ook nog eens heel gezellig. [:

    Je kent niemand die ook fan is, en wel mee zou willen gaan, die wat ouder is?


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ga met een vriend/vriendin die wat ouder is, toen mocht ik wel mee van mijn ouders.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    MSAfellay schreef:
    (...)

    Staat dat neit raar. Dan sta je daar met je ouders.

    Het is beter dan niks toch?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    blijven vragen x]


    Vampire Heart.

    Vragen of ze mee gaan? Of dat je met een vriendin gaat die al vaker naar een concert is geweest? xx


    Some people make the world special just by being in it

    misschien als je met een groep vriendinnen gaat?


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    ik trek gewoon de hele dag een chagerijnige kop waadoor ze uiteindelijk toch maar toestemming geven


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik mag naar concerten, maar met een ouder. Met de eerste, die van de Jonas Brothers ging ik met mijn moeder en een vriendin. Maar iedereen was zowat met een ouder, dus het stond niet vreemd. En de tweede ging ik met mijn oppas, die eigenlijk rond dezelfde leeftijd als mij lijkt, dus ja. Viel ook niet op.
    Gewoon vragen, en zeuren en goede redenen bedenken enzo.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    LALALALALA schreef:
    Misschien mag je wel met iemand mee die wat ouder is?


    make cake, not war

    Ik mocht ook niet van mijn moeder, tot ik vroeg of ze meeging, dus het concert in de HMH, is ze wel meegegaan, maar die andere 3 mocht ik alleen. En het laatste concert mocht ik zelfs een dag eerder er gaan staan.

    I love u mother (:


    Pluk de dag, alsof het je laatste dag is .

    Ik ben gisteren nog naar een concert geweest van Zornik -gratis- samen met mijn zus -14 jaar- en m'n ouders, mijn vader wou naar het concert gaan en wij mochten gewoon mee zodat we zouden weten hoe het is om naar een concert te gaan. En ik ben 12 jaar. :')


    Stay calm and be a directioner.