• Jeej Ik Kom Weer Eens Klagen Op t Forum =]
    Maawr Mijn ''Probleempje''
    ik vind 2 jongens leuk;
    16 en 20 (zelf ben ik 14)
    ik heb tegen die van 16 gezegt dat ik T leuk vind (die van 20) dat si ook zo. maar toen trok ik meer op met k (16) en toen begon ik hem ook leuk te vinden. gister avond was ik aan het ronhangen met beide jongens en nog heeeel veeel mensen erbij
    en ik kreeg van beide het idee dat ze me leuk vinden |: XD ik weet niet wie ik moet keizen O.o
    Iemand Hints/Tips (AA')


    Eeet VooralJe Vrienden Op :Y)

    -> Titel aangepast, alleen hoofdletters mag niet.


    I am an idiot, I move.

    Nou, gewoon kijken wie het eerste een poging waagt ^^

    Jij vindt beiden leuk? Wat heb je dan te verliezen?
    Succes!


    I don't bite, most of the time <3

    Met allebei 'afspreken' & dan kijken wat je het leukst vond, of bij wie je je het fijnst voelde?


    wth.

    Shade schreef:
    -> Titel aangepast, alleen hoofdletters mag niet.

    En ik deed hetzelfde, omdat de titel ook niet alleen 'help' mag hebben. :X


    Let the Night embrace you

    Nee, ik bedoel:
    Jij vindt beide leuk. Dan moet je er gewoon achter komen welke van de twee jongens jou ook leuk vindt.


    I don't bite, most of the time <3

    Amay95 schreef:
    Nou, gewoon kijken wie het eerste een poging waagt ^^

    Jij vindt beiden leuk? Wat heb je dan te verliezen?
    Succes!


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Jij vind ze allebei leuk.
    Dus dan moet je gewoon wachten wie de eerste stap waagt, de ander heeft dan pech haha.


    Smiling but close to tears.

    Misschien kun je met allebei een keer afspreken en dan kijken wie je het leukste vind.


    If you want perfection, buy a Barbie

    vind je ze gewoon leuk,of ben je verliefd op beiden ?


    everybody needs a song.

    Ik zou, eerlijk gezegd, die van 16 pakken, want dat is maar 2 jaar verschil, en dan zal een relatie makkelijker gaan, denk ik. -ik ben ook geen relatie expert-


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Ik zou, eerlijk gezegd, die van 16 pakken, want dat is maar 2 jaar verschil, en dan zal een relatie makkelijker gaan, denk ik. -ik ben ook geen relatie expert-
    Daar ben ik het niet mee eens.
    Ga gewoon op je gevoel af. Aan wie van hun denk je het vaaktste? Met wie van hun zou je het liefste zoenen en al dat.. Bij wie ben je het meeste jezelf en bij wie kán je jezelf zijn.


    it's so empty living behind these castle walls

    Boyiloveyou schreef:
    vind je ze gewoon leuk,of ben je verliefd op beiden ?

    Haha Ik Heb Mijn Poging Gewaacht Op K =)
    En Het Was Een Goede Keus =D XD
    Owja;

    Ik zou, eerlijk gezegd, die van 16 pakken, want dat is maar 2 jaar verschil, en dan zal een relatie makkelijker gaan, denk ik. -ik ben ook geen relatie expert-

    mijn ex en ik scheelde 6 jaar en dat ging goed XD


    Eeet VooralJe Vrienden Op :Y)

    Strobelight schreef:
    Ik zou, eerlijk gezegd, die van 16 pakken, want dat is maar 2 jaar verschil, en dan zal een relatie makkelijker gaan, denk ik. -ik ben ook geen relatie expert-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je ze alletwee leuk vindt, kijk dan eerst wie jou ook leuk vind. Want misschien vindt maar één van de twee jou leuk en dan moet je meteen niet meer kiezen (:


    Never run out of reasons to smile...