Genius schreef:
(...)
Dankje. Jawel, dat doe ik wel (: Kleuter was niet op jou bedoeld maar op dat andere kind.
Nou voor de duidelijkheid, zij heeft ook zo haar redenen. Onder een van die redenen val ik en dat weet ik ook, maar noem haar geen kleuter want dat is ze niet
Dat kleuter sloeg volgens mij eerder op de mensen die erop reageerden. Als jij weggaat ben je geen kleuter maar die mensen die er overdreven op reageren en dan ook wegwillen wel.
Ja, want zoals iemand hier al zei -weet niet meer wie-, Quizlet is niet zó speciaal dat je een goede reden kunt hebben om je account even op in-actief te zetten.
Ik heb dit topic niet gemaakt om kleuterig te zijn of omdat ik aandacht te kort heb, nee, Rose en Samira zijn en blijven tof, en daar hou ik me aan. Dus als jullie niet kunnen hebben dat ik hier een topic van hem gemaakt.. tja. Dan weet ik het ook niet. Ze mogen nog altijd zelf beslissen wat ze doen op Q. -Niet boos bedoeld. Maar de sweer hier wordt er niet beter op.
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
Dat kleuter sloeg volgens mij eerder op de mensen die erop reageerden. Als jij weggaat ben je geen kleuter maar die mensen die er overdreven op reageren en dan ook wegwillen wel.
Maar ze zegt net dat het op dat andere kind sloeg. Samira dus.
CRonaldo schreef:
(...)
Nou voor de duidelijkheid, zij heeft ook zo haar redenen. Onder een van die redenen val ik en dat weet ik ook, maar noem haar geen kleuter want dat is ze niet
Kleuter ben je van 3-6 jaar. Dus dat is ze sws niet, maar haar gedrag vind ik er wel onder vallen. Mijn mening :')
PRESIDENT schreef: Ja, want zoals iemand hier al zei -weet niet meer wie-, Quizlet is niet zó speciaal dat je een goede reden kunt hebben om je account even op in-actief te zetten.