• niet voor de mensen die niet tegen bloed kunnen!
    zit ik vandaag in de eerste pauze op school, en snuit ik mijn neus iets te hard. Voor ik het weet zit ik bij de conciërges de hele grond onder te bloeden met het bloed dat uit mijn neus komt, dit is de heftigste bloedneus die ik ooit heb gehad! Het duurde wel een half uur voordat het stopte met bloeden, en het kwam niet bepaald zacht eruit. Mijn moeder werd opgebeld enzo en nu zit ik thuis, en ik kan haast niet ademen! Mijn moeder gaat binnenkort met mij naar de huisarts, want ik heb al zo vaak een bloedneus gehad. Maar deze was echt eng :x
    Heeft iemand ooit zijn neus al laten dichtbranden? En zo ja, doet dat pijn?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nu durf ik niet meer tesnuiten -àà-


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Omg, dat lijkt echt vies, maar sterkte!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Haha neus snuiten is ook heel slecht omdat daarvan je adertjes in je neus kapot gaan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha neus snuiten is ook heel slecht omdat daarvan je adertjes in je neus kapot gaan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb heel vaak bloedneuzen, vooral vroeger na het schoolzwemmen...
    Dan zat ik zo in een avond een uur beneden met een stromende bloedneus :')
    Inmiddels ben ik er aan gewend en houd het vanzelf wel op, ik ben een schijterd en ga dus niet naar de dokter :')


    dream, dare, fly!

    ik pas geleden nog. het drupte letterlijk in mn soep.grrr ik jhad honger. na anderhalf uur eens gebeld naar ziekenpost. zijden ze neus gewoon dicht houden. nee joh tuurlijk was ik dat al aan het doen. je raad nooit wat mn broer deed. soep verder eten(zou ik ook doen hor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb altijd vaak bloedneuzen, tijdens fietsen, lopen, slapen. Heel erg hinderlijk. Houd je neus een tijd dicht, als je neus vol zit, snuit hem he-le-maal leeg, en adem door je neus koude lucht in, dat helpt heel goed. Ipv dichtbranden kan je ook een soort tampon in je neus krijgen (had ik een keer) die blijft er een paar dagen tot een week in, en dan word dat bloedvat weggedrukt. Zodat die nooit meer kan bloeden.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Ik heb altijd vaak bloedneuzen, tijdens fietsen, lopen, slapen. Heel erg hinderlijk. Houd je neus een tijd dicht, als je neus vol zit, snuit hem he-le-maal leeg, en adem door je neus koude lucht in, dat helpt heel goed. Ipv dichtbranden kan je ook een soort tampon in je neus krijgen (had ik een keer) die blijft er een paar dagen tot een week in, en dan word dat bloedvat weggedrukt. Zodat die nooit meer kan bloeden.


    Wow, is zo'n 'tampon' niet heel vervelend dan? Ik vind het altijd vreselijk als ik een watje in moet als ik een bloedneus heb. En de conciërge heeft me vandaag een aantal trucjes geleerd over hoe ik hem het beste dicht kon houden (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Rickjuh schreef:
    Ik heb altijd vaak bloedneuzen, tijdens fietsen, lopen, slapen. Heel erg hinderlijk. Houd je neus een tijd dicht, als je neus vol zit, snuit hem he-le-maal leeg, en adem door je neus koude lucht in, dat helpt heel goed. Ipv dichtbranden kan je ook een soort tampon in je neus krijgen (had ik een keer) die blijft er een paar dagen tot een week in, en dan word dat bloedvat weggedrukt. Zodat die nooit meer kan bloeden.


    -leest dat van neus vol laten lopen en dan snuiten-
    Iewl!
    -tampon in je neus-
    HAHAH -out-

    OT: Ik had er laatst ook nog een, toen ik nét naar bed wilde gaan. Duurde idd ook een halfuur. Maar ik heb dat ook al mijn hele leven. Ik geloof dat het vanzelf wel overgaat, maar het is inderdaad heel hinderlijk. Dicht laten branden doet geen pijn trouwens.(:


    everything, in time

    Waaah! Dit is eng! Ik krijg alleen een bloedneus als mijn verkoudheid voorbij is! Echt heel veel sterkte!
    (K)

    Nee als je b.v. snot in je neus hebt, dan leegsnuiten, niet als er veel bloed in zit, dat maakt het erger.
    En neuh, zo'n ding in je neus wen je wel aan haha. De neus dichthouden bij die 2 botjes bovenaan helpt voor geen meter btw. Ik doe altijd normaal dichtknijpen, een tijd, en dan koude lucht van buiten door me neus ademen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb nog nooit een bloedneus gehad...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat had ik altijd tijdens het slapen, maar nu haast noooit.


    -

    Ik heb maar één keer in mijn hele leven een erge bloedneus gehad en ik vond het verschrikkelijk D: Er zat vroeger bij mij een jongen in de klas die soms gewoon spontaan een bloedneus kreeg. En daar ging ie weer hoor... naar de wc lol.


    Caution first, always.

    Nee, dat was bij mij gelukkig nog nooit nodig. Maar het lijkt me best wel vervelend als je zo snel een bloedneus krijgt. Beterschap, ofzo. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan