• Hooi! (:


    Gisteren was de Groningen Quizlet meeting. Het was echt óntzettend leuk! Veel gepraat, gelachen en gegeten etc.
    Er is toen ook bedacht dat we ''The Mean Girls'' zouden heten. Maar al snel werd die naam veranderd; Inge kwam namelijk met badeendjes aanzetten. Ieder één badeend!
    Toen werd de naam veranderd naar ''The Mean Badeendjes''. Alleen toen we Alicia zagen met een ballon, kon de naam niet blijven bestaan. Het werd wéér veranderd, maar nu naar ''The Mean Badeendjes Balonnen''.
    Natuurlijk werd er ook veel gehugged, dusja. De uiteindelijke naam werd dan ook: ''The Mean Badeendjes Ballonen Knuffels''. TADAAAAA!

    Dus tsja. Naar aanleiding van Inges badeendjes, heb ik mijn Quizletprofielfoto veranderd naar mijn badeendje. Hij/zij/het draagt trots een Q op zijn/haar/het's borst. Nee joh, ik heb die Q helemaal niet iets teveel naar rechts geschreven joh.... (aa)


    Hebben nog meer mensen profielfoto's die met Quizlet te maken hebben? SHOW ME! :3


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:58 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik dacht net, wacht huh, dat was toch Yolanda? Maar die pf is heel anders. Is dat een..... OH MY BIJ MERLIJNS ROZE TANGASLIP HET IS EEN BADEEND! EN HIJ HEEFT HET Q TEKEN OP ZICH! (H)

    Oftewel, ik vind hem leuk ^^ Mijn pf is slechts Karen Gillan als Lily Evans FC dus in zekere zin heeft het met Q te maken, want zij is duidelijk mijn Lily FC in een RPG waar ik inzit en Lily Evans is cool, maar verder, nee. Niks met Q verder :')


    Happy Birthday my Potter!

    wahhh awesome. nope de mijne alleen met One Direction.

    Mijn mede staflid is een badeendjes verzamelaar. Hij heeft zo'n hele grote kauwgomautomaat vol badeendjes en zelfs schilerijen van badeendjes in zijn huis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @Annemiek
    Hahahaha, genius reaction. :'D
    And yes, it's still me. :p


    @IrishNialler
    Lolol die gast klinkt awesome! x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yeeeeesss!

    ...
    Wanneer zijn die namen bedacht? Was dat een keer tussen de 300 en 600 berichten die ik niet gelezen heb? Of heb ik het gewoon in zijn geheel gemist?

    Maar geweldig, Yolanda. hehe. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Polo schreef:
    ...
    Wanneer zijn die namen bedacht? Was dat een keer tussen de 300 en 600 berichten die ik niet gelezen heb? Of heb ik het gewoon in zijn geheel gemist?

    Maar geweldig, Yolanda. hehe. ^^


    Nee, op de meeting zelf toen iedereen op elkaar stond te wachten. Geen idee meer door wie zoal. Maar ik heb het wel gehoord en onthouden. x) hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha dat was toen we aan het begin stonden te wachten. Voor jij en Jeffrey er waren hadden we er al drie namen door heen gejast haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    @ Gibbs
    Altijd et suprise of wat dan ook krijgt hij iets met eendjes. Rietjes, lampjes noem maar op. zelfs een bedovertrek en handdoeken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat scheelt. Ik dacht al: 'Hoe kan ik dít gemist hebben?'


    Deep inside, I've never felt alive

    Geniaal!:W

    Ik had voor tien jaar Q een Q rond het hoofd van Nick gezet.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Gibbs schreef:
    @Annemiek
    Hahahaha, genius reaction. :'D
    And yes, it's still me. :p


    (A)

    Oh en neemt Inge nu dan een vierkante badeend als pf? Dat zou echt awesome zijn _O_ *hint hint*


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (A)

    Oh en neemt Inge nu dan een vierkante badeend als pf? Dat zou echt awesome zijn _O_ *hint hint*


    Would be awesome indeed.
    *also hint hint Inge*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahhhh, nou snap ik het!
    Ik schrok echt heel erg erg!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nee, op de meeting zelf toen iedereen op elkaar stond te wachten. Geen idee meer door wie zoal. Maar ik heb het wel gehoord en onthouden. x) hahaha


    Aah, dat verklaart mijn 'waaaaaat?!?' reactie. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Btw, ik heb gewoon een random iemand als icon, but I like. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.