• Ik eis dat DVilla en CRonaldo nu terug komen op Quizlet. Anders ga ik hier halfdood en is Q niet leuk meer zonder die Villa en Ronaldo stalkers. (cat)

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Footballeur schreef:
    *sigh* Ze is nu weer terug, dus wat is het probleem van dit topic eigenlijk?

Geen probleem meer, dus hier mag een slotje op. Ik snap niet dat iedereen gauw boos wordt. ;x

POEF EN TOEN WAS IEDEREEN WEER LIEF VOOR ELKAAR!=3
    -Zwaait met toverstaf.-

everything, in time

Ik zoek geen problemen, waarom zou ik. Bemiddelaars zijn hier omdat ze moeten bemiddelen tussen mensen. Dan zou je toch moeten doen ipv kant te kiezen omdat je bevriend bent met iemand van de 'ruzie'.

-

Volgens mij moet dit topic dringend gesloten worden, voordat het echt uit de hand loopt oO

SLOAN.

Genius schreef:
    (...)
    Zeuren is groot woord, wist even niks anders.
    Maar ze is bemiddelaar, die zou er wat tegen moeten doen maar ze gaat zelf meedoen. Dat hoort toch niet :')

maar eh, ze is geen goede fee ofzo. Ook gewoon een mens. Zelfs bemiddelaars kunnen 'ruzie' enzo hebben?

you're my favourite part of the day ~

C'mon guuuys, chillax. D:

All this dampness is damp.

PRESIDENT schreef:
    POEF EN TOEN WAS IEDEREEN WEER LIEF VOOR ELKAAR!=3
    -Zwaait met toverstaf.-

-Pakt haar 'fairydust'-

S0UNDTRACK schreef:
    moet er nog niemand naar bed? (krul)

Zoiets gebeurd nooit op Q, dus iedereen wil het meemaken :')

-

Gaan we nou echt op mij zitten zeuren omdat ik mijn werk niet goed doeeeee.

Alsof ik het altijd ga oplossen als IK zelf ruzie heb.

I live for the applause, you will die for it.

First of all, jullie hier zoeken zelf ruzie, en gaan vervolgens zeuren over waarom.
    Second, Sem is ook maar een mens. Laat haar d'r buiten man. Als je problemen hebt met mij of met Sam kom je maar naar ons toe.
    Third, en hou nu allemaal je mond maar weer want ik ben terug. Dus shut up. Als je wilt dat Sam terug komt hou je je mond maar en wacht gewoon af.

[ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 22:47 ]

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Footballeur schreef:
    Volgens mij moet dit topic dringend gesloten worden, voordat het echt uit de hand loopt oO

Agree.

Fernando schreef:
    (...)

maar eh, ze is geen goede fee ofzo. Ook gewoon een mens. Zelfs bemiddelaars kunnen 'ruzie' enzo hebben?

Het hoeft ook niet gelijk opgelost te worden ofzo, maar ze moet wel haar 'werk' doen.

-

Godman wat een gezever is het toch altijd hier. Precies of jullie allemaal jullie regels hebben _O_ Hou jullie bakkes, laat die mensen gerust en doe verder met je leven.

I lost myself in FM airwaves

Fernando schreef:
    (...)

Ze heten niet voor niets bemiddelaars. Dan moeten ze maar ergens anders gaan discussiëren, in plaats van op Quizlet waar ze júist zijn aangesteld om ruzie te voorkomen en/of op te lossen. Dan hoor je dit niet te doen. Zo simpel is dat.

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Foei Rose niet schelden hahaha.

SLOAN.