• Ik eis dat DVilla en CRonaldo nu terug komen op Quizlet. Anders ga ik hier halfdood en is Q niet leuk meer zonder die Villa en Ronaldo stalkers. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    laten we elkaar eens afkatten.
    dat is waar het ineens om draait op Q
    ik vind het nutteloos
    het zou heel jammer zijn als ze weg waren gebleven
    maar zij hebben hun redenen
    dus laat de mensen die ze zullen missen met rust
    dan laten wij jullie ook met rust
    deal?
    of word ik nu aangevallen :'D


    you're my favourite part of the day ~

    Jongens, wat is er aan de hand?

    - Dit vraag ik in mijn bemiddelaarrol trouwens.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    I don't care. Ze willen aandacht volgens mij.

    I agree.


    I lost myself in FM airwaves

    Joker schreef:
    Waar bemoeien jullie je mee (Waar bemoei IK me mee :E care)
    Anyway... uh, waarom... kleuters. wtf, Q heeft de laatste tijd elke dag wel een ruzie of whatever. Serieus :/ kk gedoe. Ja sorry, ik word hier chagerijnig van hoe sommige mensen zich aanstellen :/


    Hoezo de sfeer hier wordt steeds slechter.. Niet dan? >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Joker schreef:
    (...)Omdat ze ff op inactief staan of begrijp ik het verkeerd? D:

    Omdat als 1 weggaat de ander een dramatisch topic gaat openen erover en zielig gaat zitten doen. En vervolgens ook weggaat. En anderen reageren overdreven in dat topic, vind ik kleutergedrag.


    -

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Pfoe, ik mag toch zeker doen wat ik wil zonder dat 839293 keer uit te moeten leggen? of is dat nu verboden? Ze moeten zich erbuiten houden als ze niet weten waarom ik die keus maakte.
    Ik bedoel jou er niet mee hoor D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    (...)
    Ey, ik heb niks te zeggen over je :') Ik heb zo mijn redenen om zo te reageren.

    Gefeliciteerd. (krul) Als je in ieder geval niet weet wat mijn redenen zijn, noem me dan geen aandachtstrekker of kleuter.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Joker schreef:
    (...)Ik bedoel jou er niet mee hoor D:

    Ik jou ook niet maar ik bedoel als ik iets wil doen vind ik dat ik dat moet kunnen doen zonder dat mensen me daarom kleuter gaan noemen. Het is mijn account dus dan is het toch mijn keus (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens, wat is er aan de hand?

    - Dit vraag ik in mijn bemiddelaarrol trouwens.


    Rose (=CRonaldo) ging op inactief staan. En toen ging Samira (=DVilla) weg. Daar werd een topic over gemaakt, en toen vonden sommigen dat er te kleuterachtig werd gereageerd? En nu is er ruzie ontstaan ofzeu.


    you're my favourite part of the day ~

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd. (krul) Als je in ieder geval niet weet wat mijn redenen zijn, noem me dan geen aandachtstrekker of kleuter.

    Dankje. Jawel, dat doe ik wel (: Kleuter was niet op jou bedoeld maar op dat andere kind.


    -

    Fernando schreef:
    laten we elkaar eens afkatten.
    dat is waar het ineens om draait op Q
    ik vind het nutteloos
    het zou heel jammer zijn als ze weg waren gebleven
    maar zij hebben hun redenen
    dus laat de mensen die ze zullen missen met rust
    dan laten wij jullie ook met rust
    deal?
    of word ik nu aangevallen :'D


    Agree.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens, wat is er aan de hand?

    - Dit vraag ik in mijn bemiddelaarrol trouwens.


    Rose [CRonaldo] en Samira [DVilla] hadden hun account inactief gezet, met hun eigen redenen. Rose is nu inmiddels terug, Samira niet. En nu zegt het merendeel van de personen dat ze alleen maar aandacht wilden trekken [/ik zeg niet dat iedereen dat zegt]. Maar zij hebben er hun eigen redenen voor en die zijn, volgens hen, niet aandacht trekken.
    ik hoop dat dit objectief genoeg is


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens, wat is er aan de hand?

    - Dit vraag ik in mijn bemiddelaarrol trouwens.

    Ik verwijderde m'n account om bepaalde redenen, Sam wist niet waarom, deed dat ook. En nu noemt iedereen ons kinderachtig.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik jou ook niet maar ik bedoel als ik iets wil doen vind ik dat ik dat moet kunnen doen zonder dat mensen me daarom kleuter gaan noemen. Het is mijn account dus dan is het toch mijn keus (krul)


    Dat kleuter sloeg volgens mij eerder op de mensen die erop reageerden. Als jij weggaat ben je geen kleuter maar die mensen die er overdreven op reageren en dan ook wegwillen wel.


    Your make-up is terrible

    Fernando schreef:
    (...)

    Rose (=CRonaldo) ging op inactief staan. En toen ging Samira (=DVilla) weg. Daar werd een topic over gemaakt, en toen vonden sommigen dat er te kleuterachtig werd gereageerd? En nu is er ruzie ontstaan ofzeu.
    Aha. Maar volgens mij zijn dat soort topics verboden. (Hoi/Doei topics zijn namelijk verboden)


    Life is hard and then we die