• De stelling van vandaag luidt:
    Gillende fans zijn dom

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Echt niet. Ik gil niet, maar ik schreeuw wel en dat is om de band toe te juichen.

    Mwa beetje mee eens. Aan de ene kant zie je je grote idool en ben je daar gelukkig mee. Aan de andere kant vind ik het nergens voor nodig, je kan toch ook juichen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Italie schreef:
    Nee, Je gilt omdat je je vermaakt en je het geweldig vind. Dat maakt je juist meer fan.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    IvoryCoast schreef:
    Oneens, soms is het wel irritant maar het hoort er gewoon bij.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, tijdens een concert zijn gillende fans niet gek :3
    Maar als ze voor de tv zitten te gillen omdat Tom of Bill of whatever er op is, dan wel een beetje, ze kunnen je toch niet horen ;x


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    iedereen gilt..
    Maar het klinkt wel heeld roog als er zo'n groepje gillende fans bij elkaar staat XD


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Oneens !
    Toen ik mijn bestie tegen kwam bij X Factor hebben wij samen het hards gegilt ooit echt niet normaal .
    Ook nog omdat zij had geregelt dat ik ff met Boy kon praten .
    Ik viel bijna flauw xD


    Be my latern help me shine on though <3

    Reckless schreef:
    Natuurlijk niet, zonder gillende fans zou de wereld toch niet compleet zijn? :Y)


    Bella, wij gaan gewoon als we Robin & Ibrahim zien bij hun oren schreeuwen, hahaha. Die kerels rennen dan snel weg :'D Nee, liever niet. Dan zeg ik wel; "Kusje erop?" :]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 18:18 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zo hard oneens :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Niet dom, wel uitermate irritant ¬¬'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oneens, ik gil ook! x'D


    Stay calm and be a directioner.

    Xamnas schreef:
    Nee, tijdens een concert zijn gillende fans niet gek :3
    Maar als ze voor de tv zitten te gillen omdat Tom of Bill of whatever er op is, dan wel een beetje, ze kunnen je toch niet horen ;x

    Hmm, ik zit ook altijd tegen de tv te praten als het Nederlands elftal aan het spelen is, hoor.. Of is praten anders? ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Hmm, ik zit ook altijd tegen de tv te praten als het Nederlands elftal aan het spelen is, hoor.. Of is praten anders? ;p


    Doe ik ook altijd ! xD
    Das toch cool ! (H)


    Be my latern help me shine on though <3

    Coldplay schreef:
    Onzin, maar je hebt ook van die hysterische fans die helemaal in tranen uitbarsten. Dan heb ik iets van: dude wth?

    maar goed.

    Leto schreef:
    (...)
    Dat doe ik wel altijd hoor :Y)

    Ik ook bij Apocalyptica, maar dat was omdat ik een nacht van anderhalf uur slapen achter de rug had en zowat elk nummer wat ze speelden op elkaar leek x.x


    No growth of the heart is ever a waste