• Ik heb een suggestie, wat misschien voor vele handig kan zijn. Mijn suggestie was dus dat je op het aantal woorden kan zoeken. Hiermee bedoel ik: wanneer je een "random" story wilt hebben van bijvoorbeeld onbekende personen, justin bieber, Twilight etc dat je op het aantal woorden kan zoeken.
    Want wanneer ik 's avonds naar bed ga wil ik meestal nog wat lezen op Q en dan zoek ik random story's op. Meestal voor story's met veel woorden, zodat ik ver vooruit kan lezen.

    Dus, mijn suggestie: met aantal woorden kunnen zoeken. Dit kan zijn 1000-2000 of 10000+ of iets dergelijks. Aangezien we al op genre kunnen zoeken, zou op aantal woorden zoeken ook een idee zijn.

    *Voor:
    *Tegen [Reden waarom?]:

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 2:35 ]

    Je kan toch al stories zoeken op aantal woorden?


    16 - 09 - '17

    Nah, ik heb liever de meest recente story bovenaan in plaats van degene met de meeste woorden. Nu heb ik heel vaak dat ik een story aanklik, ga lezen, helemaal enthousiast word en vervolgens zie ik dat er al 7 maanden niet aan geschreven is. Want nu staan (dacht ik) de story's met de meeste kudo's bovenaan, als je gaat zoeken op een story.


    Chaos is a ladder.

    Hmm, ik vind het eerlijk gezegd niet zo nodig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet het niet, ik vind er niet zoveel van... Ik zoek dan ook nooit stories.
    Anyway, het zou misschien een handige optie voor erbij kunnen zijn.
    Het lijkt me niet heel moeilijk te programmeren.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 10:41 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben voor :Y)


    •*• Lululu •*•

    Niet nodig. Tegen.


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    Ik weet het niet, ik vind er niet zoveel van... Ik zoek dan ook nooit stories.
    Anyway, het zou misschien een handige optie voor erbij kunnen zijn.
    Het lijkt me niet heel moeilijk te programmeren.


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind het een beetje nutteloos. Uiteindelijk staat de actiefste stories bovenaan als je ze opzoekt en in de meeste gevallen zijn dat degene met het meeste aantal woorden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het onhandig, want uiteindelijk zullen het negen van de tien keer stories zijn die niet af zijn en waar al maanden niet aan geschreven is. Het zou wel handig zijn om te kunnen zoeken op stories die al afgelopen zijn, want dan heb je dat probleem niet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hm, een zoekfilter zou wel handig zijn. Dat je kan kiezen voor verschillende opties tegelijk, zoals 'status' en 'aantal woorden'.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 11:13 ]


    Your make-up is terrible

    Nah, ik vind er wel een goede kern in zitten. Ik vind het vaak namelijk ook erg lekker om een kort verhaal te lezen (bv. 8 pagina's?). Maar het probleem is inderdaad wel dat je dan ook heel veel onafgemaakte verhalen vindt, waar je dus nog steeds niet aan hebt. Dus als daar iets op gevonden kan worden ben ik voor!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Nah, ik vind er wel een goede kern in zitten. Ik vind het vaak namelijk ook erg lekker om een kort verhaal te lezen (bv. 8 pagina's?). Maar het probleem is inderdaad wel dat je dan ook heel veel onafgemaakte verhalen vindt, waar je dus nog steeds niet aan hebt. Dus als daar iets op gevonden kan worden ben ik voor!

    Michonne schreef:
    Hm, een zoekfilter zou wel handig zijn. Dat je kan kiezen voor verschillende opties tegelijk, zoals 'status' en 'aantal woorden'.


    Dit! Iets met status ook, want lange, afgelopen, leuke verhalen zijn meestal niet gemakkelijk te vinden. Dus iets met "status" en "aantal woorden" lijkt een goed idee dat erbij zou moeten (:

    Parachutes schreef:
    Hmm, ik vind het eerlijk gezegd niet zo nodig.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Parachutes schreef:
    Hmm, ik vind het eerlijk gezegd niet zo nodig.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Het aantal woorden heeft volgens mij niet veel nut, dan zou ik eerder voor de satus kiezen. Want als ik stories zoek is het vaak veel woorden maar al tig aantal maanden niet aan geschreven en dat irrieteert me wel eens. En afgelopen verhalen zijn heel moeilijk de vinden.