• De stelling van vandaag luidt:
    Gillende fans zijn dom

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    nou ik gil ook niet als nederland wint hoor omg!
    -_-stom getoeter de hele-tijd


    Hallo

    Italie schreef:
    Nee, Je gilt omdat je je vermaakt en je het geweldig vind. Dat maakt je juist meer fan.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Pricyxxx schreef:
    nou ik gil ook niet als nederland wint hoor omg!
    -_-stom getoeter de hele-tijd

    Echt niet? Oh, dan trip ik 'em :')

    Stiekem wel :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee man gillende fans zijn slim ;x


    SLOAN.

    je mag heus wel gillen, maar heb je dat bij oprah gezien? Toen met Robert, Taylor en Kirsten? Dat was wel een beetje overdreven :s

    Soms wel, soms niet, vind ik. Als je bij het minste begint te schreeuwen, vind ik het nogal overdreven. Maar als je gewoon schreeuwt tijdens het concert, ben je volgens mij een gewone fan (:


    Never run out of reasons to smile...

    Neee, ik gil net zo hard mee. x'D


    "POTATOOOOOE!"

    Gheh, dan ben ik dom. :'D
    Ik gil gewoon puur voor mijn plezier, omdat dat er gewoon bij hoort! ^^

    Ik ben dus tegen.


    Let the Night embrace you

    Hangt ervan af. Er zijn mensen die voor de flauwekul schreeuwen en gillen, gewoon om de boel op te zwepen en aan te moedigen. -ghehe ben ik goed in (nerd)- Maar er zijn ook mensen die echt helemaal hysterisch gaan lopen krijsen en echt doordraaien. Ergens kunnen ze er ook niet al te veel aan doen denk ik, dus ik zou ze niet zomaar dom noemen, wel zwaar iritant. Hahah :Y).Want als de meeste uiteindelijk na een tijdje (maand/jaar/whatever) doorhebben hoe achterlijk ze écht doen, dan word het vanzelf minder. Dat is altijd zo (krul). Wel een beetje jammer dat sommige mensen dat nooit door zullen hebben :').

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 11:16 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    nee maar als je helemaal gaat gillen en huilen en gek gaat doen is het tog wel een beetje overdreven xD


    you were born original don't die as a copy

    Volksfeind schreef:
    Je kan beter op het gras gaan zitten en met een strontsjaggo kop vooruit kijken terwijl je favo artiest aan het optreden is.

    Wat een onzinstelling.

    Dat doe ik wel altijd hoor :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oneens, iedereen gilt van het enthousiamse wel eens :) maar dat is juist leuk


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    uhh nee daarom ben je ook een fan om te gillen naar je artiest (hoera)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    oneens, het is juist vet melig ^-^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder